Vraag aan Black Tiger ( kapotte auto )

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
Tiger zocht jij nog een monteur om jou auto weer te herstelen in zijn normale maten?

Mag het ook een monteuse zijn? :sex:

freggel1;183318 zei:
Tiger zocht jij nog een monteur om jou auto weer te herstelen in zijn normale maten?

Mag het ook een monteuse zijn? :sex:
Tja ik zeg niks meer moet ik weer onderduiken maar dit riekt naar?????altijd voor Bt de laaste tijd niet meer voor ons lol....

Als je vlak voor de radiator een vochtige plek vind op de grond , geen paniek : Je radiator is niet lek :biggrin:

Ik heb inderdaad een defekt aan mijn auto, waar kan ik een afspraak maken? :sex:

Ja uhhhh, niet bij mij, want straks komt ze niet, en heb ik het weer gedaan...

Ja ho even, je hebt het sowieso al gedaan nu want jij vroeg aan mij of ik niet een monteur zocht en nu zeg ik ja en dan kun je opeens weer niets regelen.
Da's iemand blij maken met een dode mus, begint al gelijk weer op die fiets te lijken.:grrr:

Black Tiger;183337 zei:
Ja ho even, je hebt het sowieso al gedaan nu want jij vroeg aan mij of ik niet een monteur zocht en nu zeg ik ja en dan kun je opeens weer niets regelen.
Da's iemand blij maken met een dode mus, begint al gelijk weer op die fiets te lijken.:grrr:

Dat zeg ik ik duik weer onder fijn zo'n laptop kan overal inloggen,echt list en bedrog daar gaat het weer op lijken...

Voorbeeld: Kalender, fiets, monteur voor auto ...

I rest my case! Goed gezien Pikkie!

En wat er nog komen gaat!!! :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan