Vraag over Conax en SoftCam.key

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sfjuocekr

Ik ben nieuw in de DVB-T wereld en ik heb hier een Anysee E30 PLUS werkend met ProgDVB.

Mijn smartcard is van Tele2 en zolang die in de Anysee zit kan ik ook gewoon naar alle zenders kijken.

Nu ben ik wat aan het experimenteren, want ik heb een tweede Anysee E30 PLUS ontvanger gekregen van iemand die hem niet meer gebruikt. Deze ontvanger wil in nu op mijn laptop gebruiken om ook TV te kunnen kijken.

Nu heb ik vPlug gedownload en deze heeft een zogenaamde SoftCam.key file nodig, hoe kan ik deze keyfile maken van mijn huidige smartcard? Is daar software voor te vinden of moet ik vPlug de juiste keys uitlaten zoeken?

Want als ik de smartcard in de ontvanger stop, dan heb ik gewoon beeld en zie ik in de monitor van vPlug allerlei ECW en EMM regels voorbij komen. Maar als ik de kaart er weer uithaal dan gaat het beeld weer terug naar zwart, hoe maak ik een juiste keyfile zodat ik op beide PC's digitenne kan kijken?

Misschien dat iemand mij naar de juiste pagina kan sturen waar dit beschreven wordt, ik ben al sinds gisteravond aan het rondklooien geweest maar tot dusverre nog geen succes en heb nu ook eigenlijk slaap nodig ><


Groeten,

S
 
Ik heb trouwens ook een Conax CAM CI module voor mijn TV, hij word herkend als MTD device in Windows als ik hem in het PCMCIA slot stop, echter is er geen driver voor te vinden.
 
Wat mij opviel is dat als ik vPlug laat lopen zonder smartcard, dan geeft hij opeens de volgende melding bij missing keys:

Sys - ProviderID - Index -
S 0042 02
S 0094 09

Nu kan ik die key toevoegen door er met de rechtermuisknop op te klikken, echter hoe vind ik de juiste key? Door de smartcard erin te stoppen krijg ik wel beeld, maar deze missing keys blijven staan.

Op RTL4 is dit trouwens en had het nog niet eerder gezien :s
 
Heb je die misschien gelezen?

Dan had je kunnen zien dat er hier niet uitgelegd wordt hoe je iets met keys doet!

Dus hierbij dit draadje op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan