Vraag over ftd?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.172
Waarderingsscore
575
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ben een beetje de weg kwijt hoe ik het beste de NZB's kan vinden van postings in ftdv3.

Men zegt er wel bij in welke binarie ze staan, maar mijn ervaring is met het zoeken in zo'n binarie dat dit vaak lang duurt.

Nou zit ik dus zo tussen door al te zoeken en te lezen hoe dit vlotter kan, en er werd al gesproken over iets als "oneclickdownload" maar dat wordt bij het forum weer afgeraden....

Dus nou komt mijn vraag, hoe vindt je het snelste zo'n Nzb, waarvan men zegt dat die bij in de binarie staat?
 
Als ik bijvoorbeeld in ftd een posting zie staan en er staat geen directe nzb bij, is het dan ook mogelijk om dan bijvoorbeeld "Usenetsearch" oid te openenen en dan daar de verwezen binarie te selecteren en dan te zoeken naar dezellfde poster?

Of zit ik het nu te moeilijk te zoeken?
 
bij de usernetvinders kun je gewoon de bestandsnaam ingeven en dan kijken of hij de bestanden vindt, ook kun je op username zoeken of op ftd nummer soms gaat het een dan weer het ander.

daarna aanvinken wat allemaal bij de posting hoort en een nzb van laten maken.

gr blokker
 
Dan heb ik het volgens mij dus wel begrepen want zo doe ik het nu ook.

Maar ik was een beetje nieuwsgieirg of er nog andere manieren zijn. ;)
 
Er -was- ook een externe utility genaamd FTD oneclick download. Maar nu gezien de nieuwe FTD 3.7 zal ook deze vermoedelijk aangepast moeten worden. Deze heb ik overigens zelf nooit getest.
Maar binsearch en usenetsearch zijn dan weer de aangewezen plaatsen dat heb je goed gezien.
Dat is ook waarom ik eerder schreef dat FTD geen nzb programma of site is.:)
 
Ik gebruik nog FTD 3.6, met daarin OneClickDownload, werkt bij mij goed.

Heb nog geen nieuwer versie van FTD.
Ben wel tevreden met OneClickDownload.

Groetjes bert
 
bert50 zei:
Ik gebruik nog FTD 3.6, met daarin OneClickDownload, werkt bij mij goed.

@Bert heb je al op het forum gelezen, per 1 januari is het volgens hun gedaan met ftdv3.6, je moet dan naar de 3.7 versie, kijk maar eens goed want je ziet nu al in de 3.6 volgens mij geen nieuwe posts meer. ;)
 
Bedankt voor de tip, ja daar kom ik niet veel op dat forum.

Zal eens kijken.

Bert
 
FTD heeft grote problemen,, is steeds overbelast enzo.

Ze willen wel binnenkort naar de nieuwe versie,, maar of dit de problemen zullen verhelpen lijkt mij sterk.

Ze hebben gewoon teveel leden die tegelijkertijd willen updaten enzo en dat kan de server gewoon niet meer aan.

Ze kunnen beter opschonen en stoppen met nieuwe leden,, want tis gewoon teveel op het ogenblik.
 
Ik denk idd dat dat 1 van de grootste problemen is, want toen ik mijn account aanmaaktte daar al weer een jaar of twee terug, was er volgens mij een ledenstop bij 15.000. ( Een geluk nog dat er laatst een gaatje was, want mijn account was stom genoeg even verlopen. )

Nu vandaag heb ik gelezen nadat ik de nieuwe versie ftd erop gezet heb dat de stop nu bij 80.000! is.

Dus dat wordt volgens mij erg veel ja. ;)
 
Maar je hebt wel gelijk hoor freggel,, heb de nieuwe er nu ook op gezet.

Wel effe de hele filter en config opnieuw zelf doen zodat je alleen de dingen krijgt die je ook wil hebben.

Enne voor de XXX films moet je zelf een filter aanmaken anders krijg je ze niet hehehehehe

Maar dat is allemaal hier te lezen.

http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=202809
 
Pfoeh ikke een keertje gelijk hebben? :biggrin:

Die jij nu wegzet die bedoel ik juist, maar ik kreeg hem even niet meer gevonden, er staat ook zo'n berg aan info daar. ;)

Ohja even een tip voor de niet lezers: Installeer hem niet over de oude ftdv3.6, zet hem desnoods in een andere map.
 
Die is makkelijk te vinden,, staat helemaal bovenaan in het forum :)

Wel wat onoverzichtelijk nu,, want nieuwe postings worden niet in de juiste mapjes gepost,, XXX staat nu ook in normale dvd postings enzo,, maar zal wel even wennen zijn voor iedereen,, en niet iedereen leest eerst de topic in het forum door.

Maar wel mooi gemaakt zoals je nu je eigen filters kan aanmaken zodat je alleen nog maar krijgt waar je zelf belangstelling in hebt.

Installeer hem gewoon in de map die hij zelf aanmaakt,, dan gaat het allemaal gewoon goed,, want als je de oude overschrijft ben je dus alle oude postings van voor 25 december kwijt :)
 
XXX staat nu ook in normale dvd postings enzo
Ledenstop is trouwens bij 100.000 dacht ik, althans dat was een paar dagen geleden nog.
Maar als je de XXX in de normale dvd postings hebt staan, heb je de filters niet goed gezet.
Je moet dan wel even de erotiek bij dvd onder Genre uitvinken.

Bij mij werkt het perfekt, niets komt in de verkeerde categorie terecht, behalve hier en daar een post die posters als "anders" aanmerken bij genre, terwijl er wel een genre voor is.
Dat zie je gebeuren bij die "uw geboortejaar 19xx" postings. Enkelen staan goed, anderen komen door dat "anders" terecht bij mijn dvd's, terwijl het hier gewoon om documentaire gaat dus posters moeten dan ook dat genre kiezen. Is dus voor zowel posters alsook voor downloaders even wennen.

Overigens installeert FTD 3.7 zich al automatisch in een andere directory dan de oude, dus als je tijdens de setup daar niets aan wijzigt heb je geen problemen.

Inderdaad is het zo dat er in 3.6.4 geen nieuwe posts meer aangemaakt kunnen worden. Deze word uitsluitend nog gebruikt zodat je nog in oudere posts en evt. aanwezige watchlist nog kunt kijken.
Nieuwe posts verschijnen uitsluitend in 3.7.
 
Was toch blij de oude versie nog te hebben.
Kon met OnceClick de nzb's downloaden.

Ben nu de muziek aan het downloaden.

Nog 4 uur en dan heb ik alles binnen. Hihihihihihii


Dus Freggel als je die nog zoekt, vanavond heb ik weer 4 DVD's met die muziek

Groetjes Bert
 
Ach je weet he, muziek altijd, maar dan wel de volgende appelflappen eten bij de koffie, moest er nu zelf vier wegwerken. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan