Vraag over hot 1.5

L

lubas

De toH 3.2 en lager maakt van de irdetocam van de humax een allcam. Dat heb ik begerepen. Maar wat doet die emulator nu precies. Wat is zijn functie? Als leek wil ik graag weten waar ik mee beziog ben. Bij wie komt de leraar boven die mij een heldere uitleg verschaft?

Lubas
Humax Toh3.2, Hotemu 1.5c; MM;MR; blue tits; xtreme skycrypt; stab 1.00

Originally posted by lubas
De toH 3.2 en lager maakt van de irdetocam van de humax een allcam. Dat heb ik begerepen. Maar wat doet die emulator nu precies. Wat is zijn functie? Als leek wil ik graag weten waar ik mee beziog ben. Bij wie komt de leraar boven die mij een heldere uitleg verschaft?

Lubas
Humax Toh3.2, Hotemu 1.5c; MM;MR; blue tits; xtreme skycrypt; stab 1.00

kort gezegt emulator de naam zegt het all een uitbereiding van je irdeto allcam naar een emulator cam waar door je meer codeering kunt zien fun card hoef niet meer updeted codes zelf inblaazen met de emu softwair
viaccsess1+2
seca1+2
irdeto1+2
nagravision
conax
mischien in de toekomst veel meer te zien
grtz roufa!

Originally posted by zeddini
kort gezegt emulator de naam zegt het all een uitbereiding van je irdeto allcam naar een emulator cam waar door je meer codeering kunt zien fun card hoef niet meer updeted codes zelf inblaazen met de emu softwair
viaccsess1+2
seca1+2
irdeto1+2
nagravision
conax
mischien in de toekomst veel meer te zien
grtz roufa!

Waarom emuleert hij de zwitser dan niet? Daar zijn de bergen op dit moment omhuld door een zwarte mist.
lubas

dat is koffie dik kijken
waarom niet c+nederland die komen er wel aan
je kunt niet alles willen en hebben
gr dalton

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan