Vraag over ppua?

T

twilight

Waneer je overschakeld van het basispakket naar het toppakket, wordt dan je ppua op de kaart ook gewijzigt?

Mischien dat iemand daar eens naar geken heeft, en mij hierover kan informeren?, Dit in verband met wat nieuwe testen!

Alvast bedankt, GR Fred.

hoi ,was in het verleden niet alleen de pbm dus met een goede bl?kk?r was het tegen te houden gr jaap4

Is bij mij niet gebeurd bij de upgrade, maar het wel toen ik de kaart na een paar maanden opnieuw aan zette via C+.
Binnenkort ga ik een kaart 'downgraden'.... maar niet zomaar... eens kijken wat er dan naar de kaart gaat, en wat ik er niet in wil hebben ;-)
Dat zal wel tricky worden met enig risico dat het mislukt.

Greetingzzz TT

Het gaat er mij dus alleen maar om wat de ppua op de kaart doet.

Voorbeeldje;

Ik schrijf mijn Basispakket over naar het Toppakket, de ppua is nu 07.DE.FF.02

En een paar dagen later is het pakket dan eindelijk omgezet, pbm is dan ook gewijzigt, Maar wat doet de ppua dan?

Blijft hij 07.DE.FF.02, krijgt de kaart nu een andere ppua?, dit is de vraag dus.

GR Fred.

P.s de ppua uit het voorbeeld is verzonnen!

de ppua behoort toe aan de mk1.
deze zorgt er voor dat je kaart een update krijgt.
deze zal dan altijd het zelfde blijven voor jou kaart.
de bpm veranderd naar een ander getal dat er voor zorgd welk pakket jij mag kijken.
gr droopy

@droopy

Oke Dat was bij seca1 zo!, maar is dit ook het gevel bij seca2???

GR Fred.

nee was bij seca1 niet, en is denk ik nu ook niet als je belde voor een update omdat je kaart het niet deed veranderde de ppua en masterkey 01, en had je dus weer een nieuw setje.
dat was het mooie eraan omdat er op je oude ppua groep ook geldig bleven en zo had je dus weer een extra setje om te loggen.

ik meen dat dat nu ook nog zo is omdat ik zelf ook al een keer heb moeten bellen en de ppua(weet ik bijna het bijna zeker)was veranderd.

kan het helaas niet meer nakijken omdat de harde schijf waar alle logs opstonden kapot is.

gr blokker

@ blokker1

Jammer dat je hd defect is, we vertouwen dan maar op je goede geheugen..hehehe

Ook is mij vandaag nog iets vreemds opgevallen met loggen!

Er zitten een paar oude ppua's tussen, uit de beginttijd van C+ Seca2, De ppua's beginnen met 05.

Mischien dat iemand wat met deze info kan...

GR Fred.

nu maar hopen dat de oude mk key's er ook nog bij passen :)

Omdat mijn vorige seca2 kaartje defect was kreeg na vele telefoontjes eindelijk een nieuwe.

Wel moest ik binnen 14 dagen mijn seca2 kaartje terugsturen, indien anal+ mijn kaart niet ontvangen had, dan was ik ? 55,- verschuldigd!

M.vr.gr

Hugow

Komt omdat er in het verleden wel meer hun kaartje (kapot) was.
Blijkbaar hebben velen een origineel kaartje en een educatief kaartje :)
Vandaar dat ze nu graag het oude terug krijgen.

Ppua :

Je krijgt eerst een standaard ppua na 14 dagen volgt de voledige update welk pakket je besteld hebt.
Regelmatig verandert c+ de ppua op de kaart is in december ook gebeurt.

Dus ppua is pakket afhanglijk....

Juist dat wilde ik graag weten....

Maar vertel eens Pikkie, wat is een Af hang lijk?...hehehe

GR Fred.

Mag ik ook eens een schrijffoutje maken hehehehehe

Wat pikkie zegt over het regelmatig veranderen van de ppua, komt volgens mij gewoon omdat ze bij c-plus helaas hier ook gewoon altijd mee hebben kunnen lezen. En dus geleerd hebben van wat er altijd gewoon overal open en bloot heeft gestaan.

Want met het oude systeem was het eenvoudig om zelf het hele pakket open te zetten, en als er dan kaartjes waren die geen update kregen, dus gewoonweg verlopen waren, was het heel simpel om daar een werkende ppua op te zetten waardoor deze kaartjes jaren gedraaid hebben...

De meesten zullen wel weten over welk programmaatje ik praat waar dit mee ging, maar wat ik nou toch eigenlijk wel eens zou willen weten, dat is waarom deze mensen er mee gestopt zijn, is dit vrijwillig geweest of.....

Maar om het verhaal af te ronden, Twilight met mijn kaart mag je gerust eens aan de gang gaan, ik heb er zelf ook al van alles mee uitgevogeld, maar de "ultieme "oplossing heb ook ik nog steeds niet gevonden, maar opgeven, ho maar!

die mensen zijn echt niet gestopt freggel, maar er is een verschil tussen hackers en programmamakers.

het is namelijk zo dat je met cardmaster of een van de andere eerste secaproggies en de juiste strings ook alles kon doen. alleen moest je dan wel zelf weten wat je moest doen.

de andere zogenaamde one butten proggies deden hetzelfde alleen hoefde je zelf niets in te geven. dus de proggies is het probleem niet, maar het vinden van bugs op de kaart is het probleem.

gr blokker

Was het maar zo eenvoudig om een bug te vinden, dat is het probleem. ppua en kaart nummer zijn aan elkaar verbonden dus moet je een ander type kaart zoeken, zou de titanium en de m2 maar in de gaten houden...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan