vraagje over sky na 2004.

M

multigek10.0

oke dat sky op zwart gaat na 2004 is me bekend.
maar zal het nieuwe coderings systeem wat dan komt,door niemand kunnen worden opengesleuteld?
is die nieuwe codering echt zou moeielijk?
ik heb er zelf geen benul van,maar het is dus gewoon maar een vraagje.
ik vraag me gewoon af,als het altijd zo blijft op sateliet wereld,met bv ,canal+ open na 1 jaar nieuwe codering.
met andere woorden zullen de sat hackers altijd alles open kunnen krijgen?
zal er nooit een eind komen voor de hackers?

zat ik me net eens effe af te vragen.

zelf denk ik van niet.
 
Er is natuurlijk kans dat het sneller zal gaan als ook de Italianen gaan meedoen.
Maar je kunt het je uittellen. BskyB is al heel lang bezig op videoguard en is alleen very nonpublic gehacked of gehacked geweest.

Hellas (Griekenland) draait al jaren op Irdeto/2 en Videoguard, daarvan is mij persoonlijk niet bekend dat het uberhaupt open is geweest.
Kun je nagaan hoe strak dat Videoguard in elkaar steekt.
Nu de Italianen dus erbij.
In elk geval een belangrijke groep hackers die er aan gaat sleutelen, maar ik denk niet dat het binnen een paar maanden gepiept zal zijn zoals met seca1.

Dat zag je ook aan Seca2 dat heeft ook de nodige tijd geduurd.
En dan nog is het nog niet echt 100%.
 
Hallo

De nieuwe codering videoguard zit inderdaad erg ingewikkeld
in elkaar,er zijn wel eens hacks geweest maar lagen dan ook
vrij snel weer dicht.
Maar er komen steeds meer boeketten in deze codering
wat het hacken ervan aantrekkelijk maakt.
Maar ik heb ooit maal gehoord dat men bij deze codering kan zien
dat er aan gesleuteld werd en dan konden ze dat ook weer
dicht gooien.
Dus we zullen moeten afwachten.
Maar een ding is zeker het word steeds donkerder.
Groetjes
Hummaxboy
 
Nee denk het niet dat het donkerder wordt op het beeldscherm, sly kan voorlopig nog niet over ik denk dat wij te snel willen zijn met alles en ons onvoldoende beschermen ...
 
Waarom kan Sky niet over Pikkie? Volgens hun zelf gaat het eind 2004 gewoon gebeuren.
Heb jij ergens nieuwe info gevonden waardoor dit voornemen van hun geblokkeerd wordt?
 
Het schijnt toch een hele kostbare bedoeling te worden en nog niet alles is zover murdoch verkijkt zich een beetje op alles, ook is men bang voor sky uk men gaat zich natuurlijk massaal richten op sky italie dus uk loopt dan ook gevaar......

Meer kan en wil er niet over kwijt dit lijkt me afdoende de tijd zal het leren..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan