vraagje waar werkt de cabo

M

makkys

op wat voor module en kaart werkt de cabo en heeft iemand een fta kanaal voor de hispasat

Sorry dat ik het zeg hoor maar lees nou eerst eens dan kom je heelllll veellll te weten....

TV Cabo op de Hispasat 30Gr West werkt bv met een MR of een X-Cam incombinatie met een Funkaart, voor FTA kanalen laat de receiver eens een volledige scan maken op 11615 / V / 27500 - - - Sterkte

Waarom heb je nou weer een funkaart nodig met een Mr,, werkt ook wel zonder hoor met de juiste sleuteltjes.

Goed lezen Jack ik heb hem ook mijn X-Cam als voorbeeld gegeven en daar heb je wel degelijk een Funkaart 6 voor nodig om hem te laden - - - - Sterkte

Moet je het duidelijk tikken,, staat of mr of xcam,, gaf een reply op de Mr niet op de xcam :(

In feite maakt het niet zo veel uit welke van de twee Cam's een MR of een X-Cam, beide moeten worden ge-upload en daar komt een funkaart goed van pas per saldo moet je eens in de tijd de nagra sleutels vervangen, en dat geld ook voor jou MR of zie ik dat verkeerd ? - - - Sterkte

Hoi werkt tv cabo niet meer op de autofile van polsat ,tvcabo ??
hier polsat ok en tv cabo blijft zwart ..
iemand idee wat er aan de hand is met cabo ???

@Glenn45

Als je een beetje goed geschreven software (Lees Firmware) hebt ,heb je natuurlijk helemaal geen Funcard of andere card nodig .. laat staan een Cam .. ik weet wel dat het even niets terzake doet in dit Topic .. maar het komt een beetje onvriendelijk over tegen over onze Jack ! ..
Ik bedoel .. maak er geen strijd van .. hij is er altijd voor ons !
Ook voor jou hoor ...

En trouwens ik hoef nooit mijn Nagra sleutels te vervangen ..

Cya ..

Het laatste waar ik aan denk beroepsmatig en in het algemeene leven is om mensen te doen kwetsen, trouwens mooi h? een Dreambox. PS we gaan nu wel off topic - - - Sterkte

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan