Vraagje

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Geachte broeders der satellieten ....

Vraagje aan jullie wie weet de natuurlijke vijand van de freggels, welke ik kan vragen naar timboektoe te reizen, want ene freggel is daar naar toe gevlucht met nog een aantal van zijn vriendjes die het zonodig vonden te reageren op de topic PIK in FIK....

Deze heren die het nodig vonden om mijn edele naam te grabbel te gooien hebben in dat verre oord politiek asiel aangevraagt....

Mrt name ene FREGGEL die eigenlijk het vuurtje te hoog heeft opgestookt, wordt ook nog geroemd door ene multigek, ook zeker een van zijn vriendjes...

Dus even terug komen op mijn vraag wie weet de natuurlijke vijand van een FREGGEL??????????????lol

PIKKIE

Thanks cliff

Als je het zo hebben wil dan kun je het krijgen ook! :biggrin:

Ik zal eens "De freggels" beschrijven, eens kijken of het in 1 antwoord past...

wat eten de freggels zoal?

-Doener stokjes

-Radijsjes

-Radijzen Kauwgom

-Gemengde Aarde

-Knollen Taart

-Ochra Soep

-Selderie Souffle

-Paddestoelen

-Geroosterde Radijzen

-Doener stokjes cake

-Radijzen Reep

-Rudabega Kauwgom

-Lima Bonen soep

-Radijs Bisquit

-Bonklebessen

Hier zijn de meeste Freggels bang van...

Junior is de jonge griezel die het leuk vindt freggels te vangen die zijn radijsjes stelen. Hij is een van de 3 griezels, samen met zijn vader en moeder.
Ma Griezel is kinderlief, behalve voor de freggels. Daar is ze doodsbang voor.
Pa Griezel denkt dat hij koning van het heelal is en dat hij over alles heerst.

Kijk hier maar eens pikkie ;)

Gadver radijsjes wel eenzijdig hoor, en ik heb met groezel allang een afspraak gemaakt....
Ook wat betreft je topic maatjes, die krijg ik ook wel lol......verder blijf je maar lekker daar, oja ik heb de regering daar gevraagt een oogje op jullie te houden i.v.m. het stelen van radijsjes...

Ja radijsjes gezond en lekker beetje zout er op hmmmmm

groeten van de tover freggel

Originally posted by pikkie
Gadver radijsjes wel eenzijdig hoor, en ik heb met groezel allang een afspraak gemaakt....
Ook wat betreft je topic maatjes, die krijg ik ook wel lol......verder blijf je maar lekker daar, oja ik heb de regering daar gevraagt een oogje op jullie te houden i.v.m. het stelen van radijsjes...

Als je goed hebt gekeken op de site die ik erbij plaatste Pikkie, dan kun je zien dat we heel erg klein zijn, dus wij zijn niet of nauwelijks te zien, en we rennen Roadrunner er zo uit. :biggrin::biggrin::biggrin:

Hmmmmm rennen ja voor je leven lol blijf nog maar effe daar mijn boze bui is nog steeds niet over!!!!!!!!!

Maar zoekende naar jou naam kom ik weer iets tegen, je bent nog piraat ook ;)

Lachuuuuuuu...:biggrin:

Volgens mij vergeeft hij me nooit meer :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar je kunt wel zien dat hij in de prijzen is gevallen! ;)

Pikkie

Pikkie en lucifer lopen op straat. zegt lucifer tegen pikkie: ik heb toch iets ergs meegemaakt, ze hebben gisteren m'n kop in de fik gestoken.zegt Pikkie: dat is nog niks,ze hebben mij in een plastic zak geduwd en net zolang heen en weer gehaald door een donkere kamer totdat ik moest kotsen!

Jongen jij bent wel open op het net... Pikkies place :biggrin:

En Pikkies room Waar het bier altijd koud staat, maar voor mij voor lange tijd niet, denk ik?

En nou vindt ik toch de nieuwe NICO hij is nog handig ook!

Mag ik vragen wat jukskei is? Je hebt daar een heel team van! Genaamd Pikkie uys en Unie winkels + Pikkie uys] (even naar benden scrollen, daar staat zijn team... Hoezo veelzijdig??? :biggrin:

Vergeven mooi niet nooit meer ga een tijdelijke ban voor je aanvragen bij BT lol.......

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan