vraagje

P

python44

Ik heb een Humax 5400 en moet via de afstandsbediening bepaalde

informatie invoeren die ik hier niet mag noemen, kan iemand me via pm

of email uitleggen hoe ik dat doen moet a.u.b. Ik heb van Black Tiger

toestemming de vraag op deze manier te stellen op het forum."

Wat mag je hier niet noemen???

Want je stelt nu een vraag over Humax, maar eigenlijk staat er helemaal geen vraag. ;)

Want je stelt hem niet, of wil je gewoon een pm van iemand die jou vraagt wat jou vraag is?

Volgens mij mag je gerust vragen hoe je 1 en ander instelt met jou decoder, zolang je maar niet om links "naar" vraagt. ;)

BT vreet je niet op hoor, je moest hem eens kennen. :biggrin:

Nou pas op ik ben al een been kwijt

Ja ik kan hard doorbijten hoor.:biggrin:

@freggel1: Spreekt het niet voor zichzelf dan? Welke informatie kun je via de AB invoeren middels de Humax en welke info is hier verboden?

We mogen het hier niet hebben over keys en links. Links voer je niet in middels de a/b normaliter, dus betreft het eerstgenoemde.:)

Zal wel via menu TOH gaan vermoed ik maar verder weet ik het niet en online op het forum mag het niet, dus vandaar de vraag om het via pm te doen.;)

We mogen het hier niet hebben over keys en links.
Maar beste Black Tiger her wordt toch niet om de keys gevraagd of links ernaar toe, er wordt volgens mij gevraagd hoe ze erin gezet moeten worden?

En dat mag toch wel uitgelegd worden dacht ik?

kan iemand me via pm of email uitleggen hoe ik dat doen moet a.u.b.

En dat mag toch wel uitgelegd worden dacht ik?
Jazeker, per pm.

Ik dacht dat zowel ikzelf in de uitleg hierboven alsook de regels omtrent verspreiding van illegale informatie (artikel 326 WvS lid b en c) inmiddels zeker bij jou ook wel bekend waren, net als de regels (regel 6) van dit forum.:)

Het "niet hebben over keys" en "niet vragen naar keys" zijn 2 verschillende dingen, als je gaat uitleggen hoe je keys erin moet zetten dan heb je het over keys.

Verdere discussie met mij hierover a.u.b. per pm.

Indien men meer vrijheid wenst kan men een verzoek daartoe doen in het kwaliteits en ideeënbusforum zodat het volledige team zich erover kan buigen.

Ik neem aan dat jij als Humaxkenner inmiddels Python44 geholpen hebt per pm?:biggrin:

Ik neem aan dat jij als Humaxkenner inmiddels Python44 geholpen hebt per pm?:biggrin:

Black Tiger, waar heb ik gezegd dat ik humaxkenner ben? ;)

Afijn ik heb wel mijn best gedaan om hem via pm verder te helpen, middels verwijzingen naar mensen die die kennis wel hebben, en ook de wil om het uit te leggen, maar niet alles lezen... :biggrin: ( als je begrijpt wat ik bedoel)

Hopelijk komt Python hierdoor verder.

Oh da's dan mijn fout, ik dacht dat je al eens met die machines bezig was geweest maar dan heb ik me vergist.

In elk geval dan toch bij deze alvast bedankt voor de hulp die je Python via pm geboden hebt!:)

Maar waar is het einde BT?

Nu staat er eentje op het duckforum te koop voor ik dacht €150,-. Ik wou nog een bod doen.....

Op zich lijkt dat niet veel, maar ik heb hier ook al een iddtje staan, waar ik tot nu toe ook nog helemaal niks mee gedaan heb.

Ik weet wel dat een hobby geld mag kosten, maar op dit moment duw ik alles in de stapel stenen die ik afgelopen zomer heb gekocht. ;)

Misschien dat ik komende winter nog eens een decodertje bijkoop.

Verder even ter info waar mijn kennis een beetje ligt in de "secabakken zoals jij ze noemt" dat is philips, pioneer, strong en sinds kort een beetje Xtreme, maar Humax hoort nog niet in mijn lijstje, ondanks dat ik hier een iddtje heb staan, en met mijn Dreambox denk ik nog niet "logisch" genoeg... :biggrin:

Er kruipt gewoon veel tijd in deze hobby, waar ik met veel lezen al een heel eind kom.

Heb je volkomen gelijk in, waar het einde is weet ik ook niet, maar ik hoorde vanavond ook al dat je die Humax 5400 dingen met een beetje zoeken ook al voor 50 euri tweedehands kopen kan (marktplaats wellicht).

Afijn, zolang we hobbyen kunnen, hebben we tenminste wat te doen. Ik bedoelde overigens niet te zeggen dat je een Humax moest nemen, maar ik dacht eerst (onterecht) dat je er al ervaring mee had inmiddels.

Waar ik nu benieuwd naar ben eigenlijk is of het Python44 inmiddels gelukt is.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan