vreemde adsl verbinding

V

Vmax

wie heeft er een oplossing; ben over gestapt van hetnet adsl naar direct-go adsl kpn, heeft een dag goed gewerkt, nu is het zo dat maar een enkele pagina normaal inladen, maar de rest traag tot zeer traag zeg maar ga eerst koffie drinken,kpn gebeld volgens hun is het de comp. maar bij een comp. zaak comp. laten na kijken alles goed aan comp., ik heb volgens nuria dowl. norm. surf. zeer laag ,gamen hoogste(10) en uploaden niks totaal niets rara wat kan het zijn . gr.Vmax

maak eens een herstelpunt,als je xp hebt naar 1 week terug.
dan is verholpen.
heb ik ooit hier eens gehad,maar ik wil niet zeggen,dat dit bij jouw ook zo kan zijn.
proberen kan geen kwaad.

en laat wat van je weten ,als hij het doet,of juist niet doet.

suc6

Vertragingen kunnen ook ontstaan door spyware. Wellicht kun je Hitman Pro eens over je systeem laten jagen, wie weet...

had ik ook al aan gedacht, ben al een maand terug gegaan probleem blijft het zelfde, voorheen bij hetnet adsl een jaar lang geen een keer een probleem gehad. gr. Vmax

black tiger , heb bijna alle spy/adware er over heen laten lopen niets gevonden,volgens nuria heb ik geen upload en de surf snelheid is maar 3.5 was normaal bij mij 7/8. gr Vmax

dan zou ik de monteur van kpn thuis eens alles laten na kijken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan