Vroeger waren de 3 publieke zenders nog zo ingevuld dat ze rustig konden concurreren met de commerciele.
Tegenwoordig betaal je voor iets waar zo weinig leuks op zit dat je het liever ziet verdwijnen.
@Sandokan: Nee dat zie je verkeerd. Mijn Oma en Opa en zelfs mijn ouders zeiden ook al dat vroeger alles beter was, maar dat was toen zeker niet zo, vlak na de oorlog enzo.
En nu wil ik zeker ook niet zeggen dat alles beter is, maar als je gaat kijken naar de economie, het sociaal vlak, bepaalde dingen als jaargetijden, veiligheid en normen en waarde was dat wel degelijk wel een heel stuk beter zo'n 30 jaar geleden vergeleken met nu.
Natuurlijk waren er ook vervelende dingen, natuurlijk zijn er nu ook een hoop goede dingen zoals computers bijv.

Elke tijd heeft wel zijn goede en slechte zaken, maar zoals ik het zie, moet je naar de belangrijkste kijken.
En dan zijn de normen en waarden wel erg hard achteruit gelopen, respect is er niet meer, de verzoringsstaat is compleet afgebroken, autoradio's met afneembaar frontje zijn niet voor niets uitgevonden en we zijn overspoeld door junks.
Dan mag een pc en digitaal beeld best goed zijn voor de huidige tijd. Maar heb je daar iets aan als je die niet kunt betalen door de huidige maatregelen of als ie gejat wordt door een junk?
En dat bedoel ik niet kwaad, maar als de belangrijkste basis zo goed als weg is wat heb je dan aan de andere mooie dingen die deze tijd met zich mee brengt?