vu solo2

rolsat

Active member
Lid sinds
25 feb 2003
Berichten
213
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Papendrecht
Hallo Luitjes,
Heb een nieuwe pli image proberen te installeren.
Ontvanger uit, usb er in, na 1 min ontvanger aan. Censor aantikken en de installatie begon.
Op het einde dan reboot 9 sec, dan ontvanger uit.
Dan volgens de wizzard nalopen, hdmi-1080p-ned-internetactief, astra 1 +3 downloaden, oskam doawnloden. 19.1 op 1-(A), 23,5 op 2-(B).
OK geeft dan aan bouquet Favorites, maar geeftgeen zenderlijsten,  tv blijft op winterbeeld.
Heb 3 maal nieuwe flash gedownload met verschillende tijd data. Ook andere usb gebruikt. nog steeds geen tv
Wat doe ik verkeerd.
gr
rolsat : :confused:
 
Hallo Luitjes,
Kleine correcties ontdekt.
Tijd staat op 1 jan 1970.
Oskam staat niet ingevuld.
Zenderlijst van henksat staat niet ingevuld.
Bij de de basisinstellingen werd het goed weer gegeven.
gr.
rolsat
 
Het enige wat ik weet is dat de tijd altijd staat op 1 jan 1970 bij een verse installatie totdat er een zender gevonden wordt dan pas wordt de juiste tijd getoond.

Heb je per ongeluk de beide satellieten verwisseld?
 
Het kan ook helpen na de installatie van een zenderlijst om Enigma te herstarten.
Daarna zender up duwen of oke (al naar gelang waar je normaliter de zenderlijst mee krijgt) daarna de blauwe knop drukken, dan is vaak de boeketlijst wel te zien en kun je kiezen.
 
eerst even dit bij pli zit een grote fout op dit moment beter kan je vti nemen die gasten zijn goed bezig voor de vu.
Wil je toch pli houden kijk dan daar even op forum er zijn er meerdere die klagen over de laatste updates, krijg de indruk dat ze een beetje de pet er nagooien ik heb op mijn xtrends alle pli verandert naar 2014 en kanalen lijst zet ik er met dreamset in totaal geen problemen. oscam kan je even hier weghalen of bij het oscam forum.
 
Volgens mij doe je alles goed, misschien nog even een andere usb stick gebruiken.
Verder draai ik het liefst VTI omdat het wel lekker loopt.

Suc6
 
Hallo Luitjes,
Ben naar pli image site gegaan en ontdekte dat  vele ontvangers die niet geinstalleerd werden met de nieuwe flash
Ben met verschillende usb sticks bezig geweest maar het hielp helaas niet.
Ben vanmiddag met vti bezig geweest en het werkt met de vu solo2 en kijk weer TV. Morgen ook met de p1000 proberen met vti.
Je hoort het nog eventueel met de xp1000
gr
rolsat
 
Ik zei het toch neem maar vti.
 
Ik weet niet wat er dan mis gaat. Kennis van me heeft vanavond een VU+Solo SE V2 geflashed met de nieuwste Openpli en geen problemen gehad.

Misschien is het handiger te melden met exact welke flash het dan mis gaat? Want de "nieuwe" is morgen of overmorgen al weer een oudere gezien de nightly builds.
 
Hallo Luitjes,
Heb 2 dagen geleden vti op de vu solo2 geinstalleerd en werkt naar tevredenheid.
Heb vanmorgen alle 3 kabels ingekort. De vu sol02 met 1 xp1000 deden het weer, nu nog de 2e xp1000 morgen opnieuw pli image flashen.
Je hoort nog van me.
gr
rolsat
 
Doe de xp1000 maar niet met pli
 
BT ze zijn enorm aan het bouwen maar wat weet ik niet lees alleen maar klachten met de vu en pli...
 
Misschien weer zo'n euvel als ze een paar jaar geleden ook hadden. Hopelijk krijgen ze 't snel gefixed.
In elk geval bedankt voor de tip. Mocht er bij een kennis of zo iets niet lukken, weten we in elk geval dat we VTI kunnen adviseren.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan