Vu+ uno 4k se / transponder

Sannnie

New Member
Lid sinds
16 jan 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
NL
Goede dag allemaal,

Ik heb een Vu+ Uno 4K SE met quad monoblock 23mm 4.3 graden. Voor astra 19.2e en 23.5e. Ik krijg maar een paar kanalen. Hoe moet ik mijn transponder installen zodat ik beide Satellieten kan ontvangen en Nederlandse en Spaanse kanalen vanuit Spanje. Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Hallo Sannnie en welkom op Satellite Fun.
Het type monoblock wat jij hebt is dacht ik voor zowel 60 alsook 80cm schotels te krijgen. Maar het kan wel verschil maken, dus hopelijk heb je de goede combinatie.

Eenvoudigste methode om alle kanalen te ontvangen, is zorgen dat je er OpenPli software in hebt.
Daarna ga je via het menu naar applications en met de groene knop kun je applicaties installeren. Kies daar voor zenderlijsten of settingslijsten en dan de Hans Settings Astra 19.2 en 23,5. Dan heb je een volledige zenderlijst voorzien van alle zenders.

V.w.b. Spanje is het een ander verhaal, die zitten op deze satellieten allemaal achter de codering in voor zover er nog op Astra te vinden zijn. Maar als je daar een abonnement op hebt of een andere methode, dan moet ook dat geen probleem zijn.

Daarbij ga ik er wel van uit dat je de lnb instellingen goed hebt staan.

Dit is echt de gemakkelijkst methode. Wil je het echt via transponder instellingen doen kun je het best hier even kijken want er zijn er meerdere.
Onderstaande zijn alleen voor de Astra 3 maar je kunt op die site alle frequenties en transponders terug vinden.
 
Hoi Black,

Dankje wel voor je zeer goede uitleg en zal het doen zoals je het zegt.
 
Graag gedaan, succes alvast.
En mocht er iets niet lukken, laat het gerust weten!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan