vuurwerk zo te koop op internet,ook al is het verboden!

M

multigek10.0

hoi.
ik ben net bij mijn vriend op bezoek geweest,hij had zich via internet het zwaarste van het zwaarste vuurwerk besteld.
en zonder problemen wordt het pakketje fijn door de postbode thuis bezorgd.!!
als dat ook zo met cocaine gaat en met ander spul ,dan wordt ik snel rijk.
zelfs sigaretten in bv spanje bestellen,voor meer dan de helft goedkoper kan.
ik vindt het allemaal maar een slechte zaak,van die post bedrijven in nederland.
bv zo n levens gevaarlijk vuurwerk,zo maar aan huis bezorgen,ik snap het niet meer,dat dat allemaal maar zo kan.

en echt het waren niet zo maar strijkers,
nee dikke zwarte kanonnen,van vuurwerk,daar blaas je zo een huis mee op.

waarom kan dat allemaal zo makkelijk per post?

wie kan mij dat eens vertellen,,,,,is er dan echt zo n slechte controlle in nederland.
gaat dat spul niet eerst door scanners heen of zo?

als je met de auto vuurwerk gaat kopen in belgie,en dan terug gaat over de grens,wordt je 1 op de 5 x aangehouden.

dan kan je het toch beter via de postbode laten bezorgen toch?

ik vindt het maar allemaal vreemd.

in holland kan alles nog.

een vibrator of dildo kan je toch ook gewoon met de post laten komen ,,,die dingen kunnen ook ontploffen..

Dat loopt wel los... Sigaretten heb ik ook ooit besteld... Door duane tegegehouden!!!

Zo makelijk is het niet

klopt idd van die sigaretten, er is nl een run op illegale sigareten handel via de post. deze worden bijna allemaal onderschept door de douane

Spirit

vibrator of dildo [...] kunnen ook ontploffen..
Ho ho, je moet wel erg blond zijn om zo'n zware strijker met een vibrator te verwarren, en 'em nog aansteken ook.

Okee, tijdelijk heel blond, inderdaad. :biggrin:

Vooral knalgoed.be....

Maar daar in het plaatsje Meer, Belgi?, hebben ze, bijvoorbeeld de lawinepijlen ook echt niet in de schappen liggen hoor, dat valt vies tegen! Ze staan er wel, maar ik ga voor 1 pijl echt geen ?20,- tot ?50,- betalen, ze zitten in vogelvlucht 5 kilometer bij mij van daan ik zie ze zo wel omhoog gaan...

Ik heb daar verschillende keren mijn vuurwerk gehaald, en wat daar gewoon in de schappen ligt, is vast niet beter dan wat hier tegenwoordig verkocht wordt, vooruit het knalt wat harder, want er zit meer kruit in.

Voor het echte illegale vuurwerk moet je in Belgi? ook bij de malafide handelaars zijn, want bij knalgoed heb ik nog nooit een 100.000 klapper zien liggen, tenminste niet in de winkel....

Wil je goed vuurwerk zonder al teveel risico met de douane, dan moet je maken dat je nu rijdt, want nou is er nog weinig of geen controle, want in Belgi? mag het een heel jaar door verkocht worden. Dus rijdt bijvoorbeeld op 2 januari ;)

En strijkers, als je, je vingers en handen lief bent blijf daar vanaf, want je weet niet wanneer die dingen klappen, want er zit geen zichtbare lont aan!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan