Waar woonde je ook alweer?

Had je mij die niet 2 weken terug met de Boetsbeque kunnen geven??? :biggrin:

Geinig !

Als we een bepaald ipadres ingeven dat begint met 85.146. dan komen we in het zuiden van ons land uit en zien we dat deze persoon als ISP Orange heeft en een statische adsl ip heeft bij Wanadoo :biggrin::biggrin::biggrin:

ongeveer 2 km. op de kaart. Wel leuk om te zien.

;)
Nr.10

verhip ongeveer 2 km ja ....

we hebben toevallig even een ip genomen van surfnet en kwamen uit in Rotjeknor in de buurt van de maasboulevard/noordereiland en dat bleek 1 à 2 km er naast te zitten :biggrin::biggrin::biggrin:

Deliyurek eens vragen of die e.e.a. ook even wil testen... ;-)

Mooi dat ik nu weet dat ik in Oosterleek Noordholland woon.
Kan ik ook eindelijks eens wat vaker naar het strand gaan mooie (topless)meiden bekijken.
Dat kan ik hiervandaan in Tolbert (Groningen) niet vaak.. Eind rijden elke keer.. :biggrin: :biggrin:

Ik woon schijnbaar in Leylystad,
dat is iets meer dan 2 kilomerter er neffe.
200 klopt beter.

Bert

Ja bert je weet toch een 0 is niks 2 naast elkaar is dan ook niks
ik heb dat ooit met een kennis gehad kreeg van mij 100 gulden ik vroeg hoeveel 0 was hij zij niks toen vroeg ik wat 2 nullen waren toen zij hij ook niks dus ik geef hem 1 gulden maar daar ging hij toch niet mee akkoord maar ik vond zelf dat hij zelf het andwoord gegeven had
gr frans

Nullen moet je niet tellen inderdaad, behalve als het om geld gaat wat je ontvangt en de nullen achter een cijfer >0 staan.;)

Natuurlijk is zo'n site niet altijd exact. Die moeten hun gegevens ook hebben van wat gebruikers ooit zelf ergens aangegeven hebben of wat ze hebben kunnen jatten uit databases of mails.
Maar vaak zitten ze toch wel erg in de buurt.

Ik kon zelfs iemand traceren naar Turkistan.:biggrin::biggrin::biggrin:

hmm ik woon plotseling in Hilversum daar zal H Finkers niet blij mee zijn ;-)
Een stoplicht op rood en een op groen ook in Hliversum is veel te doen

Da klinkt toch niet

Vlug een andere provider nemen dan Pokhout, eentje waarbij het ip meer bij de locatie past.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan