Waarom is mijn thread geclosed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de regels gelezen heb, vraag ik me af waarom je deze vraag in het beginnersforum gepost hebt, en niet zoals in de regels aangegeven is, per email of anders in het kletspraat forum, alwaar ik hem nu naartoe gemoved heb.:)

De vraag die je geeft kan niet. De reden hiervoor is dat we geen vrijschakelboard zijn.

Indien we de vraag zouden toelaten, dan geven wij jou dus advies omtrent illegale activiteiten. Hiermee verspreiden wij dan informatie zoals bedoeld in artikel 326c lid 2 van het Wetboek van Strafrecht en maken ons daarmee mede-schuldig.

Het ligt niet in onze bedoelingen en het is niet in het belang van hobbyisme derhalve om dit soort vragen te beantwoorden.

Ons inziens is het antwoord op die vraag gemakkelijk genoeg terug te vinden in oudere postings en diverse postings op diverse boards.

Ik zal de regels er nog eens op nazien, als het niet duidelijk genoeg is voor iedereen dat we geen kaartvragen beantwoorden zal het er specifiek nog eens bij vermeld worden.

 
Het onderwerp allcam mag dus wel besproken worden maar kaartjes die je er bij kunt gebruiken niet. Okay is duidelijk genoeg voor mij.

Dus is een vraag over fun/goldcards ook illegaal? De verkoop is wel toegestaan. Dus de specifieke werking mag niet besproken worden.

Ik zal het board wel eens grondig doorspitten, ge zoekt en zult vinden!

Bedankt voor de reactie.

ps. ik ben een poosje inactief geweest op satellietgebied en op dit board, dus ik was niet geheel op de hoogte hoe het er nu aan toegaat.

 
Je kan beter je tijd besteden om te weten komen wat je wilt weten dan een board doorzoeken naar iets wat jou eventueel in gelijk zou kunnen stellen.

Fun/Gold en ander soort kaartjes zijn inderdaad vrij te verhandelen in Nederland omdat zij voor meerdere doeleinden geschikt zijn. Maar als jij specifieke vragen gaat stellen over deze kaart met betrekking tot een bepaalde ontvanger danwel een Cam of CI dan komen we inderdaad in het grijze vlak wat wel eens goed uit zou kunnen gelegd worden als een overtreding van het artikel zoals BT aanhaalde.

 
Ik denk niet dat hij het board wil doorspitten om gelijk te krijgen maar om antwoord te krijgen op zijn vraag, zoals ik adviseerde.

Overigens mag de allcam besproken worden ja, de -werking- van funcards e.d. mag ook besproken worden, maar dan zuiver de werking op zich, maar niet als je het hebt over werking in de zin van "ik krijg er seca niet mee open" of "ik heb problemen met die en die taquila zender" om maar eens twee van de veel gevraagde vragen te noemen.

Het is een beetje passen en meten, maar willen we ons kunnen handhaven en niet naar onze 8e server op zoek moeten, dan kunnen we niet anders.

 
Het board zal altijd wel een beetje in het schemergebied blijven zitten, maar dat is ook niet erg. Onze hobby is ook niet bepaald postzegelsverzamelen. Het satelliet gebeuren is ook zo interessant omdat er een stukkie techniek bij komt kijken en er valt veel te zien, op satelliet dan. Het is natuurlijk gaaf dat als je iets uitgedokterd heb het ook functioneert.

Het doel van de hobby is vaak niet het kijken naar alle kanalen, maar het zwarte schermpje laten leven.

In ieder geval bedankt voor aangeven van een kleine leiddraad voor het gebruiken van dit board.

Gr. Richard

 
Graag gedaan poppp1, ennuh... wat bovenstaande uitspraak van je betreft... klopt precies!:)

 
ik lag laatst buiten met de buurvrouw met mijn billen tegen het electrische te wippen, toen kwam de buurman toevallig langs met en fles taquilla en die kreeg tie met geen mogelijkheid open.

Toen heb ik hem mijn kaartje gegeven maar het hek wilde ook niet open.

Wat heb ik verkeerd gedaan???

(mag dit wel haha??) is een grapje hoor..

tís erg moeilijk hoor om te praten over de hobbie en vragen te stellen als teen en ander niet kan waar ik overigens alle begrip voor heb 8 keer verhuizen is niet leuk.....

dus pak ik volgende keer de buurvrouw wel met de hoop dat de buurman niet weer ehhhhh

ik ehhhh pak de andere buurvrouw wel haar man drinkt geen taquila

ik luister en ik kijk durf geen antwoord te geven op vragen mag ik piepels wel een PM sturen met het goede antwoord by the way

of een uiterst domme vraag per mail beantwoorden waar bijvoorbeeld de standby knop voor is 9zitten we trouwens wel in klets verhalen???? eerst maar eens ff kijken hoor!

jawel klets verhalen, erg goed haha.

even kijken ben een beetje uitgekletst.

nou moet er een einde aan breien want mijn batterijen zijn bijna leeg.

Viva een + abbonnement hobby :)

 
hoop taal fouten door dat snelle gevinger met de buur ehhhhh

abo etc hihi

 
Hummiejan, ben echt trots op jou, jongens zoals jij zijn echt op één hand te tellen, kerel zo'n buuf daar tekent toch iedereen voor, dat je nog de tijd hebt om hier te posten, snap ik niet hoor, in jou positie kwam niet meer van het hek vandaan, Bt is heel genadig wees daar maar blij om.

Boets

 
Hahahaha... nou zo'n buren wil ik ook wel hebben:biggrin:

Overigens... het is volkomen legaal je tuinhek en/of garagepoort te bedienen middels je funcard.:)

Wat antwoorden betreft, je moet niet bang zijn, alleen even in het achterhoofd houden dat je op het board geen antwoord geeft op vragen omtrent vrijschakelinformatie.

Dus werking van een GW kan wel, maar niet antwoorden hoe je er Seca mee openzet.

En zo streng modereren we nu ook weer niet.

PM's sturen mag altijd, emails ook, voorzover een gebruiker tenminste zijn email adres bekend maakt in zijn profile.

Taalfouten? Een kniesoor die er op let, niet iedereen beheerst nu eenmaal perfekt de Nederlandse schrijftaal, en we willen iedereen helpen, dus als er wat taalfouten tussen zitten, so what, daar moet men dan maar overheen lezen, ik maak er zelf ook nog genoeg.

Overigens gaan wij er hier van uit dat domme vragen niet bestaan.:)

Have fun, en als je nog een buurvrouw over hebt... eh... ik lust er nog wel een, en een bijpassende fles taquila gaat er dan ook nog wel in.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
FF kijke anders kan ik het niet meer onthouden was toch n halve fles bacardi.

hier komt tie:

Hahahaha... nou zo'n buren wil ik ook wel hebben

WIL JE ECHT NIET WEET JE HOEVAAK IK T GRAS MOET MAAIEN

OM EEN KEER MET DE BUUFFF NOU JA JE WEET WEL!!!!!

Overigens... het is volkomen legaal je tuinhek en/of garagepoort te bedienen middels je funcard.

TJA DA'S WAAR

Wat antwoorden betreft, je moet niet bang zijn, alleen even in het achterhoofd houden dat je op het board geen antwoord geeft op vragen omtrent vrijschakelinformatie.

MIJN VROUW IS NET GESLAAGD VOOR HAAR RIJ EXAMEN EN DENKT NOG STEEDS DAT DE R VOOR RACEN STAAT LAAT STAAN VRIJSCHAKELEN.

Dus werking van een GW kan wel, maar niet antwoorden hoe je er Seca mee openzet.

WASTA SECA EN KRIJG ME TUINHEK NIET EENS OPEN

En zo streng modereren we nu ook weer niet.

DAAR BENK BLIJ OM

(JE HEBT WAT IN HUIS GEHAALD HOOR! HOU IK JE AAN ALS IK EEN BEETJE GEWEND BEN

PM's sturen mag altijd, emails ook, voorzover een gebruiker tenminste zijn email adres bekend maakt in zijn profile.

Taalfouten? Een kniesoor die er op let, niet iedereen beheerst nu eenmaal perfekt de Nederlandse schrijftaal, en we willen iedereen helpen, dus als er wat taalfouten tussen zitten, so what, daar moet men dan maar overheen lezen, ik maak er zelf ook nog genoeg.

ACH KAN IK BIJLAES KRIJGEN :)

HHHMMM ZAL EENS CRITISCH JE TEXTEN GAAN NAKIJKEN HEBBEN WE OOK EEN ROOD v-TJE OM NOU JA JE WEET WEL

Overigens gaan wij er hier van uit dat domme vragen niet bestaan.

DIE BESTAAN ECHT WEL.

sTOND LAATST OP EEN BRUG STAAN ER 2 DOMME NLONDJES OP DIE BRUG

VRAAGT T ENE DOMME BLONDJE AAN ME MENEER IS DAT DE MAAS?

ZEGT T ANDERE DOMME BLONDJE: STOMMERD DA'S DE WAAL:

ZEGT T ANDERE DOMME BLONDJE TEGEN HET ENE DOMME BLONDJE HE JOH DAAR STAAT EEN BORD: KLEED JE UIT SPRING IN'T WATER ZWEM ER NAAR TOE EN KIJK OF ER DE MAAS OF DE WAAL STAAT.

ZO GEZEGD ZO GEDAAN KOMT NA EEN UURTJE OF WAT DAT BLONDJE TERUG ONDER DE BLAUWE PLEKKEN BUILEN ETC ETC.

eN VRAAGT T ANDERE BLONDJE: WAS T NOU DE MAAS OF DE WAAL?????

ZEHT T ANDERE DOMME BLONDJE: t was de A 2.

HOEZO DOMME VRAGEN DIE BESTAAN ECHT WEL!!!

ZIJN HIER OOK DAMES???

Have fun, en als je nog een buurvrouw over hebt... eh... ik lust er nog wel een, en een bijpassende fles taquila gaat er dan ook nog wel in.

DIE BUURVROUW HAAR GRAS....................

EN DIE FLES...........

VIVA EHHHH gw have fun

 
BT, even op een nette manier, deze jongens horen hier niet thuis. dumpen terug waar ze vandaan komen.

Boets

 
Boets, even in alle redelijkheid dit -is- de kletspraat! en hier mag dus gewoon grappen gemaakt worden, er zijn hier topics van meer dan 20 reply's daar staat nog grote onzin in dan hier.

Maar ik sluit wel het topic omdat het eigenlijk onder een apart topic thuis hoort en niet onder een serieuze vraag van een andere gebruiker.

Is ook een beetje mijn schuld omdat ik er op door ging.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan