Waarschuwing Humax Gebruikers!!!!

T

twilight

This warning was posted on dudez by pipino - thanx m8 !!!
.....................................................................................
all Humax with Nagra ..please read!!!!
hi guys i found a very interesting article regarding Tv cabo and Humax getting together against hacking ....please to be in the safe side ...if you get a message to upgrade your receiver over the air "just say no" ((DO NOT UPGRADE YOUR RECEIVER OVER THE AIR))!!! otherwise it will change and you wont be able to see the packages as you use to !!!!aparently it will change from loader b2.51 ,b2.54, H2.54 to b3.00 ,then adios amigos

ps to mods:sticky will be nice to make all Humax receivers owners aware...many thanx



Hier staat dus waneer je naar 30west kijkt met nagra codering, je een melding op je TV kan krijgen, of je de firmware wilt opwaarderen...

Hier moet je altijd NEE op antwoorden, kies je perongeluk JA, dan zal je firmware en je loader vernietigt worden!!!!

En dan is je Humax aan gort!!!, Dus wees gewaarschuwd!!!

Gr Fred.
 
bedankt
deze tip is goud waard ik moet er niet aan denken
gr dalton
 
ik had die melding al geweigerd ik vertrouwden het al niet maar bedankt fred :)
 
Originally posted by twilight
This warning was posted on dudez by pipino - thanx m8 !!!


En dan is je Humax aan gort!!!, Dus wees gewaarschuwd!!!

Gr Fred.

Aan gort is een groot woord, maar zonder een z-board zal het niet eenvoudig zijn om m weer aan de praat te krijgen.

Rolo
 
Is dit alleen met de gepatchste Humax of ook met de org. software.
Indien ook met de org. software zijn ze wel in overtreding, het opzettelijk stukmaken van de ontvanger.
Dus ook als er een Nagra moduul in zit gaat hij stuk.

Ik kan dit verhaal niet geloven !!!
 
Originally posted by flip
Is dit alleen met de gepatchste Humax of ook met de org. software.
Indien ook met de org. software zijn ze wel in overtreding, het opzettelijk stukmaken van de ontvanger.
Dus ook als er een Nagra moduul in zit gaat hij stuk.

Ik kan dit verhaal niet geloven !!!

HEB JIJ AL EEN VEROORDELING OF RECHTZAAK GEZIEN M.B.T. DE AANSLAGEN OP DE MAGIC MODULE 1 APRIL DIT JAAR ?
IK NIET !
Voorlopig zal dit soort terrorisme onbestraft blijven omdat het geen prioriteit heeft.
Men staat liever te flitsen langs de weg.
 
Originally posted by outlawbiker
HEB JIJ AL EEN VEROORDELING OF RECHTZAAK GEZIEN M.B.T. DE AANSLAGEN OP DE MAGIC MODULE 1 APRIL DIT JAAR ?
IK NIET !
Voorlopig zal dit soort terrorisme onbestraft blijven omdat het geen prioriteit heeft.
Men staat liever te flitsen langs de weg.
Ja klopt wat jullie schrijven. Als dat met org. software gebeurd is het wel goed mis.
 
is het niet zo dat hij de loader overschrijft en er nieuwe firmware in zet
en na de update heb je dus een andere loader
waar je verder niets meer mee kunt

ik kan me niet voor stellen dat ze de boel willen opblazen
maar het je wel weer moeilijk willen maken
om op een niet door de providers bedoelde manier naar TV te kijken
 
HEB JIJ AL EEN VEROORDELING OF RECHTZAAK GEZIEN M.B.T. DE AANSLAGEN OP DE MAGIC MODULE 1 APRIL DIT JAAR ?
IK NIET !
Voorlopig zal dit soort terrorisme onbestraft blijven omdat het geen prioriteit heeft.
Men staat liever te flitsen langs de weg.
------------------------------------------------------------------------------


Ik geloof dan ook niet dat de persoon die deze aanslagen heeft gedaan zich bekend heeft gemaakt,
Als een provider dit doet is hij wel degelijk fout en kan een proces altijd gewonnen worden. als je maar tijd en geld hebt.


groet cobes
 
Het was 1 april vorig jaar, niet dit jaar.:)
Daarnaast was het geen aanslag en was het ook niet strafbaar. Wat gebeurde was dat iemand met illegale firmware heeft gezorgt dat modules die op illegale manier gebruikt werden deels gemold werden, net als met ontvangers.

Met legale firmware was er niets aan de hand. Ook al zou deze "moduleterrorist" als je het zo zou wilen noemen, opstaan en zich bekend maken, dan nog zal er niets tegen hem ondernomen worden.
Ik vind jullie wat dat betreft een beetje hypocriet.

Met illegaal kijken steel je in feite van de providers.
En nu zou men willen dat een dief die de andere dief besteelt bestraft word? Get real.

Nee leuk is het zeker niet, en ik ben ook van mening dat diegene eens goed teruggepakt moet worden.
Maar niet via juridische wegen. Laat de politie hun aandacht meer op andere dingen richten, ja ook andere dingen dan snelheidsovertredingen er is immers zat wat ze beter kunnen doen en waar ze mankracht te weinig voor hebben.

Maar laat ze niet hun tijd gaan gebruiken om een dief te pakken die een andere dief bestolen heeft, da's gewoon hypocriet.
 
zeker met je eens , maar wat ik bedoel is dat als een provider dat doet hij toch strafbaar is .
Ik heb bijvoorbeeld alleen maar een MM om met mijn seca2 kaart in de hummie te kunnen kijken, ik heb gewoon een abbo dus.
mijn MM ging gelukkig ook niet stuk, heb hem wel weer weg gedaan en nu een AXAII die ik straks weer ga ombouwen naar een matrix gewoon voor de fun.



groet cobes
 
Jazeker, als een provider dat doet is hij zeker strafbaar, net zoals wij in feite voor illegaal kijken.
Netzomin als wij illegaal mogen kijken, mag een provider ook geen illegale methodes gebruiken om zaken stuk te maken om illegaal kijken tegen te gaan.
Daarmee zou zo'n provider nog vuiler zijn als wij, want wij maken niets stuk, de modules gingen wel min of meer stuk.

Maar ik denk niet dat een provider hier achter steekt maar dat dit een vuil spelletje was van een ander bedrijf wat iemand die nu in Benidorm geloof ik woont, opdracht heeft gegeven deze firmware te schrijven, maar goed, ook dat zijn geruchten dus daar laat ik het bij.

Derhalve zei ik ook dat de ene dief steelt van de andere. Degene die de firmware zo uitgegeven heeft zeer zeker ook iets strafbaars gedaan. En vernieling van eigendom is volgens mij toch ook weer erger dan alleen gratis kijken.:)

Wat dat betreft ben ik het volkomen met jullie eens als die gedachtengang er achter zit.
 
Hoi allemaal,

Zo ver als ik weet zijn er uitspraken geweest dat het niet ilegaal is om alles wat je kunt zien op internet en ontvangst via tv en radio. Europees hof. Staat ook in de nl grondwet. Maar dat is eigenlijk niet belangrijk. Belangrijk is dat we zijn gewaarschuwd dat we de altijd NEE moeten zeggen als we een upload via het tv scherm krijgen. Bedankt.

Gr. 44Turbo
 
Die eikels van sat4all.com hebben met die kut 1 april grap ook al m'n schotel naar de klote geholpen met die ronaldd.
Die draai die die maakte liep precies tegen de muur, zodat ik zelf niet verder kwam als de een 10 graadjes west. Rammen die eikels hem naar de hispasat.
Stel je voor dat die operators op die manier je spul ook aan gort helpen, lekker hoor. Ben blij dat je hier voor je eigen mening mag uitkomen ipv accut gebanned te worden door die moddervreters.

Volgens mij zijn het allemaal boeren, of ze komen uit brabant of uit flevoland ,friesland en drenthe en hebben nog minder hersens als schapen.

Ik geef een feestje als ze op hun bek gaan met al die gejatte postings uit andere boards zoals deze. Nee hoor geef mij maar lekker Duckfiles.org of sat4all.da.ru
 
Originally posted by Groofy
Die eikels van sat4all.com hebben met die kut 1 april grap ook al m'n schotel naar de klote geholpen met die ronaldd.
Die draai die die maakte liep precies tegen de muur, zodat ik zelf niet verder kwam als de een 10 graadjes west. Rammen die eikels hem naar de hispasat.
Stel je voor dat die operators op die manier je spul ook aan gort helpen, lekker hoor. Ben blij dat je hier voor je eigen mening mag uitkomen ipv accut gebanned te worden door die moddervreters.

Volgens mij zijn het allemaal boeren, of ze komen uit brabant of uit flevoland ,friesland en drenthe en hebben nog minder hersens als schapen.

Wat bedoel je daar nu mee dan?
Heeft iemand uit brabant of uit flevoland ,friesland of drenthe minder hersenen dan schapen dan?
En wat is er met boeren aan de hand dan?
Snap deze zin echt ff niet hoor..........
 
daarmee bedoeld hij dat tie kwaad is op zichzelf, omdat hij niet zijn schotel had geblokeerd zodat dei niet verder kon draaien als de muur.
en door die 1 april grap waar bij alle draaibaare systemen waar de firmware van ronaldd in zat naar hispasat draaide, toen kwam die van hem tegen de muur en was hij ontregeld.


en die boerenen die mensen uit brabant of uit flevoland ,friesland en drenthe , hebben blijkbaar meer hersens als Groofy. want die worden niet overal gebanned.



was getekend Cobes uit Assen. ;-)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan