Waarschuwing phishingmails

Geeft niet BT dat het een groot stuk is geworden, het maakt duidelijk dat een adequate beveiliging opzetten niet voor iedereen is weggelegd. Ik beschik ook niet over de kennis om een server online te zetten en hem voor 99% te beveiligen.

Een ding is zeker, men zal altijd achter de feiten aanlopen om de data goed te beveiligen. Helaas voor diegene die er zoveel mogelijk aan doen om geen priv? gegevens online te zetten, die worden wel door de overheid of commerci?le bedrijven gedwongen om er aan mee te werken dat dit wel gebeurd zonder dat wij toestemming geven. Misschien dat niet alleen de hackers aangepakt moeten worden maar ook die organisaties die zich laten hacken.

Volgens mij gebruiken de geheime diensten alweer postduiven omdat ze hun eigen dienst niet meer vertrouwen. :)
 
Ik heb niet de illusie dat ik dat wel voor 99% zou kunnen beveiligen, kan volgens mij niemand, je werkt immers met klanten en applicaties met vaak onveilige modules.
Maar het komt redelijk de buurt, zeker met goede monitoring van de systemen, en daar gaat ook werk in zitten.

In de ICT is het inderdaad zo dat men bij beveiliging altijd achter de feiten aan loopt, maar dat is altijd met criminaliteit, ook met inbreken, smokkelen noem maar op, ze vinden steeds weer iets anders uit en dat moet je dan weer oplossen. Ondanks het feit dat beveiligers ook al van tevoren bepaalde gaten kunnen dichten of kunnen denken van "hee zo zouden ze het ook kunnen doen, misschien kunnen we dat alvast beveiligen", zelfs dan loop je achter de feiten aan omdat niet het gat of het lek gedicht is waar het in de toekomst daadwerkelijk mis zal gaan.
Maar het blijft wel een uitdaging, alhoewel dat dus inmiddels geen leuke uitdaging meer is. De lol is er vanaf.

Hahaha, postduiven, LoL, da's een goede! Het zou zomaar eens kunnen. :biggrin: :p
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan