Wallen

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
een surinamer komt op de wallen,en ziet daar een fraaie prostituee,hij gaat naar binnen en vraagt wat het kost,de dame in kwestie zegt 100,euro,waarop de man vraagt doen we het dan op z,n surinaams,de dame denkt,verrek dat is natuurlijk pervers laat ik maar 100 euro extra vragen,dus zegt ze voor tweehonderd euro doen we het op z,n surinaams,dus die surinamer gaat aan de gang,nou hij laat haar ervan genieten neemt haar twee keer in bed drie keer op de tafel vier keer op de kast vijf keer op de vensterbank zes keer op het vloerkleed,de uren vliegen voorbij en de dame in kwestie beleefd meervoudig meerdere hoogtepunten,aan het einde van de sessie zegt ze maar wat was hier nou zo surinaams aan,waarop de surinamer zegt,"ik betaal je volgende week".

Die ga ik onthouden. (nee, niet om het uit te proberen)

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Whahahaha.... zeker lang geleden gebeurt, dan begrijp ik nu ook waarom ze altijd vooruitbetaling vragen. Volgens een kennis van me dan he... ik heb daar zelf geen ervaring mee.:biggrin:

Die Surinamer is in Belgie ook langs geweest , je moet hier nu ook op voorhand betalen :mad: :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan