J
jaap11
beste collega,s
ben al 3 jaar lid van wanadoo breedband en betaal bijna 50 euro per maand .
ik wil overstappen op wanadoo adsl lite, is met dezelfde snelheid maar wel met een vast ip adres .
het is vanwege het vaste ip adres dat ik overwil,dus wat doe ik ik pak mijn contract erbij en lees dat ik na 12 maanden op kan zeggen met 1 maand opzegtermijn.
ik dus vol goede moed naar casema<wanadoo>gebeld en tot mijn stomme verbazing zeggen ze u heeft een opzegtermijn van 1 jaar!!!
ik zeg in mijn contract staat 1 maand !
klopt zeggen ze maar vorig jaar zijn de voorwaarden veranderd!
ik zeg daar weet ik niks van en ben er zeer zeker niet mee accoord .
dan schrijft u maar een brief naar de afd. klantenservice .
dus dat heb ik gedaan en zit nu op een antwoord te wachten.
als er mensen zijn die gelijke ervaring hebben en die het toch opgeslost hebben gekregen verzoek ik om te reageren .
met vriendelijk groet van jaap11 die erg teleurgesteld is in wanadoo breedband<via de kabel>.
ben al 3 jaar lid van wanadoo breedband en betaal bijna 50 euro per maand .
ik wil overstappen op wanadoo adsl lite, is met dezelfde snelheid maar wel met een vast ip adres .
het is vanwege het vaste ip adres dat ik overwil,dus wat doe ik ik pak mijn contract erbij en lees dat ik na 12 maanden op kan zeggen met 1 maand opzegtermijn.
ik dus vol goede moed naar casema<wanadoo>gebeld en tot mijn stomme verbazing zeggen ze u heeft een opzegtermijn van 1 jaar!!!
ik zeg in mijn contract staat 1 maand !
klopt zeggen ze maar vorig jaar zijn de voorwaarden veranderd!
ik zeg daar weet ik niks van en ben er zeer zeker niet mee accoord .
dan schrijft u maar een brief naar de afd. klantenservice .
dus dat heb ik gedaan en zit nu op een antwoord te wachten.
als er mensen zijn die gelijke ervaring hebben en die het toch opgeslost hebben gekregen verzoek ik om te reageren .
met vriendelijk groet van jaap11 die erg teleurgesteld is in wanadoo breedband<via de kabel>.