Ja dat begin ik me nou toch een beetje af te vragen???
Ik zit naast een erg hardleerse buurman, en moet mezelf veel inhouden.
Ik heb hem er al diverse malen op aan gesproken, maar ik wordt dit wel beu.
Laatst begon men om 20;20 te boren in de muur, hier lag er net eentje op bed.
Nu weet ik wel dat je tot 22 geluid mag maken, maar hij weet dat ik een kind heb wat nog vroeg naar bed moet, dus werd toen een beetje pissig, en hebben wel een gesprek gehad, waarin ik verzocht na 8 niet meer zulk geweld te maken, want je bent overdag h??l de dag thuis, dus dat hoeft niet 'savonds.
Kreeg er als antwoord bij dat men uit een andere cultuur komt, dus men hanteert andere tijden en gewoontes???
Ik zei je woont nu in Nederland, al ruim 35 jaar, dus je kunt me wat met jou cultuur.
Maargoed het werd stil 'savonds, wij blij.... dachten we???
Nu begint hij verdomme "stilletjes" om een uur of 12 snachts!
Ik woon nou al bijna 20 jaar naast die vent, maar er is nog geen dag voorbij gegaan of hij ligt/zit/staat te rommelen.
Toch eens even gaan praten met de zgn buurtbemiddelaar denk ik?
Ik zit naast een erg hardleerse buurman, en moet mezelf veel inhouden.
Ik heb hem er al diverse malen op aan gesproken, maar ik wordt dit wel beu.
Laatst begon men om 20;20 te boren in de muur, hier lag er net eentje op bed.
Nu weet ik wel dat je tot 22 geluid mag maken, maar hij weet dat ik een kind heb wat nog vroeg naar bed moet, dus werd toen een beetje pissig, en hebben wel een gesprek gehad, waarin ik verzocht na 8 niet meer zulk geweld te maken, want je bent overdag h??l de dag thuis, dus dat hoeft niet 'savonds.
Kreeg er als antwoord bij dat men uit een andere cultuur komt, dus men hanteert andere tijden en gewoontes???
Ik zei je woont nu in Nederland, al ruim 35 jaar, dus je kunt me wat met jou cultuur.
Maargoed het werd stil 'savonds, wij blij.... dachten we???
Nu begint hij verdomme "stilletjes" om een uur of 12 snachts!
Ik woon nou al bijna 20 jaar naast die vent, maar er is nog geen dag voorbij gegaan of hij ligt/zit/staat te rommelen.
Toch eens even gaan praten met de zgn buurtbemiddelaar denk ik?