wanneer "nul-kabel" en wanneer internet?

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
83
wie kan me zeggen wanneer ik de procedures (en welke) met de PC en de "nul-kabel" moet uitvoeren...en, wanneer met de dreambox via Internet zelf....?????Het is voor mij allemaal nog wat nieuw.....
1000 x thanks

Met een nulmodem kabel kun je een nieuwe image (software) in de ontvanger laden. Via het internet kun je extra dingen in je ontvanger laden zoals softcams en leuke tools zoals picture viewer.

Heb je een 7020 dan kun je via je web browser een nieuwe image laden in je ontvanger en dan heb je alleen in noodgevallen een nulmodem kabel nodig.

pet123 zei:
Met een nulmodem kabel kun je een nieuwe image (software) in de ontvanger laden. Via het internet kun je extra dingen in je ontvanger laden zoals softcams en leuke tools zoals picture viewer.

Heb je een 7020 dan kun je via je web browser een nieuwe image laden in je ontvanger en dan heb je alleen in noodgevallen een nulmodem kabel nodig.
@pet123 hoi
dat gaat met de 7000-s ook

Hoi,

Een nul modem kabel gebruik ik alleen als ik via dreamup soft opnieuw moet laden omdat het dan niet meer gaat via de ethernet kabel, m.a.w. als je dream niet meer "doorstart" ! (Laatste redmiddel dus)

Voor de rest doe ik alles met de ethernet aansluiting in het netwerk, kanaallijsten, nieuwe image s met flashwizzard enz.....)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan