Ik weet niet beter dat dit wel kan, of het moet dus voor een echte oldtimer gelden, want wat ik dus bedoel doet iemand die ik ken, die heeft dus een oldtimer van 1972, en hij zet zijn auto in de winter in zijn garage, of een langere tijd om hem op te knappen dus dan wordt er niet mee gereden, dus dan kun je zo'n auto volgens mij wel schorsen, wat hij dus ook doet.
Wat betreft de verzekering dat is een ander verhaal, dit is bij mij ontstaan vanwege iemand die een rijontzegging had wegens teveel drank plus rijbewijs een eind kwijt, ze hadden hem het trouwens nooit terug moeten geven want het is gebeurd bij een ongeval met een daarbij een onschuldige dode!!!
Maar dat staat er nou eventjes buiten, zijn verzekering raadde hem toen aan om zijn auto die toen twee jaar stil stond om deze wel in de verzekering te houden, want als je nu stopt en je gaat je dan over twee jaar opnieuw verzekeren dan komen ze er geheid achter dat je om de bovenstaande reden niet verzekert bent geweest en dan wil geen 1 verzekering je meer, buiten dat je een giga hoge premie betaald, en terecht.
Daar zijn mijn tips dus op gebasseerd, en ik weet dus zelf niet echt of het klopt, maar dat van die schorsing op de wegenbelasting dat kan volgens mij wel, ik ga het nu direct eventjes opzoeken.