Wat als ik het modem nu eens niet reset? met @home.

F

format c:

Ik heb mijn abbo maar weer eens voor de 1000 x laten terug zetten naar budget,voor 17.95,maar ik heb nu nog het snelste abbo van 47.95.
In de mail staat dat ik op 1 september mijn modem moet resetten,dus de stekker eruit moet halen en weer op nieuw erin moet doen.
Als ik dat niet doe vanaf 1 september,blijf ik dan gewoon die 47.95 gewoon aan het betalen,,,,,?
ik bedoel kunnen die dat zien dan,dat ik de stekker er nog niet heb uitgehaald?
Want ik heb gemerkt na het resetten gaat de snelheid idd terug,maar als ik die stekker nu eens fijn laat zitten dan hou je die snelheid van 47.95 toch maar dan voor het bedrag van 17.95?
of heb ik het mis?
Dit is me al vaker opgevallen ,,nu probeer ik het eens uit.
Of komen ze er toch achter dat ik mijn modem niet aan en uit heb gezet?
Ik kan toch net doen als ik het vergeten ben!

Ja, natuurlijk!
Je moet net zo dom doen als dat zij hun klanten met klachten behandelen, haha!!
Grtz.

Ze komen er achter, dat sowieso. Maar echt er op controleren zullen ze waarschijnlijk niet doen zolang je niet belt.

Je kunt inderdaad doen alsof je neus bloedt en zeggen dat je tegen je vrouw gezegd had dat die het moest doen ofzo.
Dan even doen alsof je vraag en dan morren dat die troel het vergeten is of zoiets.:)
Kan iedereen gebeuren.:biggrin:

Ik denk dat de instelling van de snelheid niet op het modem gebeurd maar via een computer bij @Slome.

Toen ik de Upgrade naar 20 MB vroeg, vertelden zij mij ook dat het ongeveer een dag zou duren voordat het zou zijn in geregeld. Maar voor de zekerheid moest ik ook mijn modem resetten de volgende dag.

DAT HEB IK NIET GEDAAN en waarom niet, de snelheid vermeerdering was er al na 1 uur. Schijnbaar zetten ze daar iets om, waardoor de snelheid wordt aan gepast.

Dus Format C:, nee jij hoeft niet te restten, de pijp wordt een draatje, dat doen hun wel voor jou.

Groetjes Bert

doen hun zelf dan niet die reset voor je ??
als je een down of upgrade krijgt van je provider zit daar toch een reset aan vast ?
zover ik weet kunnen ze dat bij @home ook gewoon doen hoor
toen ik nog Kwello had deden ze ook op afstand mijn modem resetten.
nu heb ik wanadoo (orange) en gaat dat vanzelf bij een update (restart) de modem vanzelf.

Ik heb een Livebox van Orange, maar die "kijkt" inderdaad om de zoveel tijd of er een firmware klaar staat, zoja dan doet hij dat updaten.
Ze kunnen dat ook remote aansturen.

De modems die @slome gebruikt tegenwoordig zijn net als die van upc/chello ook best slim en daar zal het vermoedelijk niet veel anders verlopen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan