Wat een kleine Kinderen hier zeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

satbuggy

Wat kunnen jullie zeuren over seca II en een hack , ik heb een kaartje dit en een kaartje zus , het is er niet , en als het komt leuk , komt het niet jammer .
maar de mensen op dit forum gaan het toch niet kraken , dus loop niet zo te ouwehoeren , maar ja eigenlijk is het triest , waar moet je het anders over hebben he ?

ken jij niet ff naar het oma thee forum gaan en daar gaan janken

Originally posted by satbuggy
Wat kunnen jullie zeuren over seca II en een hack , ik heb een kaartje dit en een kaartje zus , het is er niet , en als het komt leuk , komt het niet jammer .
maar de mensen op dit forum gaan het toch niet kraken , dus loop niet zo te ouwehoeren , maar ja eigenlijk is het triest , waar moet je het anders over hebben he ?

Zo eindelijk 1 die wel wakker is, het enige geleuter over zogenaamde cracks zie je hier en op geen enkel ander form, erg jammer is dat. Nah ja gewoon afwachten joh laat ze maar dromen je kan immers pas echt zeggen dat je te hard reed als de bekeuring in je bus valt, bewijs valt ver te zoeken enkel loze woorden, idd leuke kinderspeeltuin met veel fantasie.

Koop je toch gewoon zo'n Card bij "Papa"dan weet je het zeker ,140 euri's is veel geld natuurlijk ... doe je het gewoon met een mannetje of tien, 14 eur de man, ieder een weekie kijken en dan bewerken die kaart !Ik bedoel nu heb je nix, dan heb je wat en dan heb je het zelf gezien,toch!
Als die niet werkt ben je de man 14 eurtjes kwijt en daar is nog wel overheen te komen dacht ik. Die 10 man zijn zo gevonden bij jou in de buurt denk ik.

Cya ...

Ik vindt het niveau op de duck ook beneden peil , er wordt alleen tegen elkaar gemekkerd, en als er al iemand is die iets zinnigs plaatst dan grijpt de duck in, dus zo wordt het ook nooit wat.
Maar ja, ik heb ook makkelijk praten want ik heb alles nog gewoon open op mijn originele canal+ smartcard...

Ze zoeken allemaal files....staan er al genoeg in nederland....

LOL.

Ik dacht dat deze topics voortaan gelijk gesloten werden!!!!!!!

Duck sluiten!!!! Kleine kinderen rijden inderdaad alleen maar in buggy's.

alt 130 wist ik ook wel, maar je moet ook eens het 'naar; proberen voordat je een klinker typt, maar daar gaat het niet om vond het gewoon leuk om onderaan dit zinnetje standaard weg te zetten, ieder heeft zo gewoon zijn eigen ondertekening ik nou een maal deze.
Maar wat moeten we niu met zulke figuren als satbuggy?

Hij zegt dat niemand op dit board het opgelost krijgt?
Er is bij mijn weten ooit eens ?1000.- belooft aan de geen die het wel lukt, als we satbuggy nou eens ?1000,- bij laten betalen aan degene die het op lost? Zou hij dan nog zeggen dat het een kinderachtig board is? Want de reden dat ik niet vraag om files, (staan er genoeg aan de bekende knooppunten in nederland, everdingen, annabosch...lol), is omdat ik ze zelf heb op gezocht, en nu met wat er nuaan de orde is, ben ik hele avonden aan het lezen, en aan het proberen, en zolang er de oplossing niet is of dat ook ik hem niet gevonden heb hoor je mij niet. Want ojee wat moet ik nou met ?2000,- !!!!!!!

Dus maw Satbuggy en alle anderen die dit board nu gelijk afkraken na dat er iets is verandert, opzouten of meehelpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan