Wat een stem!!!

Ja echt mooi inderdaad. Maarja, kinderen hebben dat wel vaker. Zo is Heintje en Jantje Smit bijv. ook begonnen en Andrea Jürgens.:)
Blijft leuk.

Tja heel erg goed, maar weet zeker is enorm aangespoord door de ouders.

Nog zo'n goede maar dan heel erg puur een telefoon verkoper.
Ik vind het echt geweldig beter als pavaroti, maar dat is mijn mening.

Kijk naar de jurie die denken daar heb je weer zo'n watje voordat hij zijn zang stem laat horen.

http://youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

The Wizzard;178913 zei:
Kijk naar de jurie die denken daar heb je weer zo'n watje voordat hij zijn zang stem laat horen.

Tja het eerste oordeel, daar gaan er maar te vaak vanuit, maar leer eerst eens de persoon kennen, maar die kans en tijd krijgt men niet meer.. :confused:

Maar om terug te komen op "goeiendag" : Wat een stem.

Tja dat zoek ik nog voor binnenkort, een lekker stukkie... muziek...

En dan liefst 80's.

Phoe Wizz... kreeg hier helemaal kippevel toen hij begon, een echte Pavarotti he.. gaaaaf zeg. Dat verwacht je echt helemaal niet van een gsm verkoper. Had hier waarschijnlijk net hetzelfde idee als de jury dat er iets Marco Borsato achtigs ofzo zat aan te komen (wat ook best goed kan zijn hoor), maar dit is wel apart en met zo'n goede stem.

@freggel1: Ja die bowowow had je al eens gepost geloof ik, ook keigoed.
Die tweede kende ik nog niet, maar die bas is echt goed nagedaan hoor, prachtig!
Overigens... jaren 80? Da's dan jammer voor je want in die tijd had je dat soort muziek nog niet. Rapachtig, housig en dat soort dingen is meer ninety's. Er was slechts een enkeling die daar in de jaren 80 mee begon.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan