Wat heb ik nodig om bij torrents te kunnen downloaden?

P

pepeb70

Wat moet ik hebben (progamma) om bij torrents te kunnen downloaden

BVD
 
Azureus bijvoorbeeld, of u-torrent...

Of nog beter gezegd; BitTorrentcli?nts.

In een andere topic hebben we het er al eens over gehad, hier zie je hoe je bijvoorbeeld Azureus in moet stellen. ;)
 
Shareaza word bij een hoop private trackers niet geaccepteerd.Ik werk naar alle tevredenheid al tijden met azureus heb utorrent,Bitcomet en ABC ook wel eens gebruikt maar kom op de een of andere manier toch steeds weer terug op Azureus.Het is wel belangrijk dat Azureus goed geconfigureert word.
 
ik ben sinds gister ook aan de torrents ik heb utorrent draaien en heb al een heleboel geweldige albums van met name marillion gevonden maar ik wil zelf ook graag dingen sharen maar snap er geen ruk van ...... wie kan me uitleggen ( in donald duck taal ) hoe dat werkt
ik heb een account bij oink
 
Als je via de torrents dowload met bijvoorbeeld Utorrent of azureus, dan is het de bedoeling dat je 1 download, en 1 upload, voor je ratio wel te verstaan.

Zolang je dit dus doet ben je in principe aan het "sharen" je houdt jezelf dus aan de door hun gestelde regels, want als jij jou ratio niet op peil houdt, dan ben je zo klaar met downloaden, en kun je al snel opzoek naar een ander forum...
 
Freggel dat is alleen bij de private trackers zo maar dat weet jij ook wel.Bij een isohunt,torrentspy of pirate bay word je er niet af gegooid.Om te sharen moet je eerst een torrentfile aanmaken (in azureus zit dit proggie om zo een file te maken er al bij) en vervolgens kan deze torrentfile op een tracker geupload worden als die het tenminste toestaat.Bij private trackers worden hier vaak wel bepaalde minimumeisen aan gesteld maar bij die andere is dat weer geen probleem.
 
Daar heb je weer gelijk in, maar ik moet eerlijk zegen dat ik bijna nooit meer gebruik maak van de torrents, ik werd dat uploaden een beetje beu, zeker als ik de boel op maximum had staan en hierdoor bijvoorbeeld mijn dreambox niet meer lekker liep...

Ik slurp op dit moment alles lekker binnen met de newsgroepen, en ben nu een handig progje aan het testen wat alles meten nakijkt, repareert, uitpakt, en de rar-bestanden ook weer verwijderd.

Dus wat wil je nog meer.
 
Ik heb je topic gezien, ziet er interessant uit.Ik moet nog eens in de nieuwsgroepen gaan duiken maar vind het gezoek naar films vooralsnog een vervelend gedoe.Ik ben in afwachting van een nieuw abo op Orange Family en wil als dat rond is mij gaan verdiepen in newsgroepen (eweka) Morgen ga ik voor onbepaalde tijd offline omdat ik dan mijn internetplusbellen abo heb laten beeindigen na precies een jaar.
 
@Sandokan, ik zit zelf te denken om te stoppen met Eweka, want in de laatste nieuwsbrief had men beloofd de retentie te verhogen naar 60 dagen, omdat velen al hoger zitten dan hun, en zelfs goedkoper zijn...

Dit zou per 1 maart gebeuren, maar is niet doorgegaan, men zit nu van 30 op 40 dagen, dus dit valt weer tegen.

Nu weet ik even niet meer welke ik vanmorgen zag, maar deze gaf een retentie van 70 dagen, en was nog goedkoper ook...

Maar wat vindt jij nu een gedoe naar het zoeken?

Als je dagelijks even op een paar forums inlogt ( ftn2day, ftr, ftd, fta, usenet2day, en ga zo maar door...), en kijkt naar de nieuwe postings, en je fietst even naar moviemeter dan blijf je vanzelf op de hoogte. ;)

En echt als je het eenmaal onder de knie hebt, dan ben je snel de torrents vergeten. ( althans dat is mijn gedachte)
 
Ik zeg maar 1 ding tweaknews goede retentie en goedkoop zeker voor mensen met tele2 het dure abo voor de prijs van het goedkope.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan