Wat hoor ik toch allemaal een hoop gerinkel!!!???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Zit ik net hier op het forum, en op de achtegrond loopt een youtubefilmpje, maar ik hoor allemaal glasgerinkel??? 

Ach het zijn die kerstballen hierboven. :stupid: 
 
Zal hopelijk niet lang meer duren want ze vallen en breken als rijpe appelen.
 
Kerstballen? LoL, wordt toch tijd voor een nieuwe bril freggel1, want ik zie alleen maar lampen, geen ballen. :biggrin:
 
Dan zal het aan de browser liggen BT, want ik zie hier echt ballen en geen lampen!!! 

Ik gebruik tegenwoordig de safebrowser van Avast, en misschien dat die ook met dingen als dit voor een veiligere weg kiezen??? 

Ik zie mijn muis al ontploffen.
 
Ik zie hier alleen sterretjes kunnen ook sneeuwvlokken zijn. en hoor niks  :rolleyes: op ipad mini in chrome
 
Ik woon in Amsterdam en bij mij branden er meer rode lampjes?

Ik bedoelde wel de vele stoplichten die wij hier hebben voor de eventuele doordenkers.
 
Ik heb ze zojuist allemaal uit de lucht geknald maar die
krengen komen gewoon weer terug. Pokkeherrie. :devil:
 
Dan zal het aan de browser liggen BT, want ik zie hier echt ballen en geen lampen!!!
Kerstballen branden niet.  :cool:

Vage browser die Avast Safezone, met IE, FF en Chrome zijn er netjes lampen te zien zoals het hoort.

@Multispeed: Klachten graag naar Eendenteam, was hun idee. :biggrin:
 
Klacht indienen, nee hoor Nederland staat al bol van de klachten waar
schouderophalend en schaterlachend op zou moeten worden gereageerd.
 
Het is ook nooit goed he??? 

Ik heb hier intussen met een Cobra-7 (nee geen satellietontvanger!!! )  een gat in mijn beeldscherm geschoten en zit nu ipv een 24" naar een 13" te kijken!

1 geluk heb ik, de 13" kan maar een erg lage resolutie aan, en de letters zijn enkel groen, en ik zie nu enkel de bronsgroene haakjes waar de verlichte kerstballenlampjes aan hangen. :biggrin:
 
een gat in mijn beeldscherm geschoten
Huh??? Hoe heb je dat gedaan dan? Een Cobra-7 is niet bepaald iets wat je binnenshuis gaat afsteken, of bedoel je iets anders?
 
Men neme een hdmi-kabel van 10 meter, sluit deze aan op de pc en monitor...

Zet de monitor buiten en sluit hem aan op de stroom in de haspel die buiten klaar ligt...

Neem 1 cobra uit het doosje en een rol ducktape, plak de cobra ter hoogte van het probleem...

Neem aansteker, en houdt het vlammetje bij de lont van de Cobra...

Loop, nadat de lont brand, een meter of tig naar achter, of ga binnen achter het raam staan....


Boem!!!! 

Probleem opgelost, uw scherm is nu een stuk kleiner, en de lampjes zijn uit.

:biggrin:
 
Jahahaaaaa en dat heb jij gedaan met een 24" monitor... Hahahahaha, da geleufde toch zellevers nie? :biggrin: :biggrin:
 
zo'n cobra 7 geeft dat veel herrie?

B.
 
Waarom zijn er geen zwarte lampies.? :o
Soms bang voor Simons?
 
boets zei:
zo'n cobra 7 geeft dat veel herrie?

B.
Dat kan ik jou wel uitleggen maatje B, maar die mag jij van de buren niet afsteken. :biggrin:
 
Waarom zijn er geen zwarte lampies.? :o
Soms bang voor Simons?
Dat durfden wij in de huidige tijd en met de veroordeling van Wilders inderdaad niet meer aan. :biggrin: :)
 
@boets
Is die "krater" in je tuin al weer dicht gemaakt? :piraat:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan