Wat is het verschil? Nexbox of m9s?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.178
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Pffttt, omdat ik aan het zoeken ben naar een goedkoper alternatief wat het verzenden/ontvangen betreft, ben ik boxjes aan het bestellen die verzonden worden van uit Europa.

Nou heb ik een M9Spro besteld en intussen ontvangen, maar dit ding werkt voor geen meter!!! 

Er staat net als bij de Nexbox dezelfde Android op, en ook Kodi, maar de ene na de andere vastloper en Kodi start nog niet eens??? 

Ik heb in het verleden al dezelfde moddelen gehad, maar dat was de m8s, en die hadden vreemd genoeg hetzelfde probleem. 

Zit dit nou in de verkoper die er zelf een firmware op zet waar niet mee te rommelen is?  Want dit is niet mijn intentie, boxje moet gewoon vanaf punt 1 opstarten en meteen doen wat het moet doen. 

Ik heb een bericht gestuurd naar de verkoper en ik ben eens benieuwd naar zijn antwoord.
 
www.tomtop.com verzendt  die nexboxjes via uk. En dat is volgens mij nog tax free

http://m.tomtop.com/tv-dongle-accessories-1304/p-v2284eu.html

Kies verzenden via uk ow deze kun je ook via Duitsland laten bezorgen
 
Die website ben ik tegengekomen @Matrix, alleen ik las er geen goede verhalen over? 

Ik ga eerst eens met die box aan de slag en kijken of ik er openelec op gezet krijg, want ik heb in het verleden meer problemen gehad met Mbox, ergens zit er iets niet goed in de software van die box.

 
van iedere chinese websites zijn er enge verhalen

Ebay, Ik ben diverse kerren opgelicht met een usb stick  het beloofde geheugen grootte was ipv 128Gb slechts 4GB
Aliexpress: bestelde daar een ipcamera , ipcamera nooit gezien , kerel was vertrokken en noclaim
Ebay, Onlangs opgelicht voor een nexbox, gelukkig kreeg ik mijn geld terug.

Marktplaats Eeen Harde schijf gekocht zou splinternieuw zijn 2TB 40euro krijg ik binnen eentje van 2013 en keikapot niet te herkennen met welke laptop dan ook.
En de verkoper weet van niks en je kunt omdat je wat ontvangen hoog en laag springen maar een case wordt door de politie niet uitgevoerd

En nog een koop op markplaats een iPad mini 2 voor 150 euro , betaald en dag centjes

Dus Tomtop zal ook wel oplichters hebben het is een warehouse zoals ALie en Ebay.

maar goed eerts die box maar eens echt om zeep helpen, leer je ook van......
 
Tot nu toe ben ik via Marktplaats nog maar 1 keer besodemieterd, en op andere websites nog steeds niet.

Ben hier intussen al weer een paar uur bezig met de M9Spro, en kom er net achter dat deze een andere naam heeft, Mxqpro, dus ben heel de tijd bezig met het zoeken naar verkeerde firmware...



 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan