Wat is hier mis mee?

Slechte bui denk ik want er zijn meerdere draadjes gesloten waar ik wel de humor van in zie omdat mensen onvolledige vragen stellen en niet lezen.

Had je trouwens nog wat aan die channelmaster die je bij mij hebt gekocht .

Ik denk dat het eendenteam bedoelt,dat het uitmaakt voor de schotelgrote,naar welk land je gaat,daar je de nederlandse kanalen,meestal in de aangrenzende landen van europa wel met een 60 cm kan ontvangen,maar ga je wat verder weg,je wel eens een grotere schotel nodig kan hebben.Het is dus belangrijk om te weten,naar welk land je denkt te gaan.En verder vinden zij dat je het in het goeie topic moet plaatsen,namelijk het topic schotel afstellingen.

Allereerst de beste wensen voor 2004

Tweety,het was waarschijnlijk al verplaatst voordat ik het las.Ik las het namelijk in het topic schotel etc.en dan komt het wel bot over.

Pillie dat is dus je nick name ik zat het mij al een tijdje af te vragen,maar de schotel heb ik nog niet geplaatst maar dat komt wel goed is inmiddels wel gewassen(ziet er uit als nieuw).

Laatste reactie uit Duckstad betreffende deze thread.

@Sandokan

Gerrit1967 stelt een vraag die niet absoluut is maar zeeeeeer relatief. Schotelgrootte voor vakantie in buitenland. Nederland is zon klein landje dat het begrip buitenland daardoor grote dimensies kent. Hij geeft dus niet aan waar hij naar toe gaat en zoals hij had kunnen weten maakt het wel degelijk uit waar iemand zich bevindt. De satellieten bevinden zich in een geostationaire baan om de aarde dus de positie van hem t.o.v. een bep. satelliet bepaalt de grootte die hij nodig heeft.

Daarom ook een zeer verstandige vraag van Jack: waar ga je naar toe gaat. Daar werd door hem niet op gereageerd. Verder heeft hij links gehad waar hij zelf uit kan rekenen c.q. kan zien welke grootte vd schotel hij nodig heeft.

Daarom namen we aan - en hebben dat ook geschreven - dat het antwoord op zijn vraag hem reeds bekend is (door b.v. te kijken op de genoemde links).

Daarnaast had hij het inderdaad in het verkeerde forum geplaatst en dus....

Tot zover

{editted by moderator}

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan