Wat is jou favoriete cli?nt, en waarom?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.172
Waarderingsscore
575
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Op dit moment gebruik ik Azureus, omdat door hier en daar wat instellingen in de config te veranderen deze nu met mijn snelheid een film in een uurtje of 6 tot 8 download ( Home basis)

Maar voor nu ben ik nog niet helemaal tevreden over dit programma, want ik krijg de up en down niet excact hetzelfde gezet zodat je 1:1 aan het uppen en downen bent, dus nooit problemen met 'ratio"

Ik kijk dus nu in een torrent bij de leechers en seeders wat men gebruikt en ook naar de snelheden waarmee men upload en download...

Nou laat het toeval voor mij dat ik iemand bij mij uit de buurt ken die al een tijdje hiermee bezig is, en hij gebruikt het programma Utorrent, en ik keek een keertje bij een download van hem en zag dat hij de boel 1:1 had staan, dus dat moet nog eens bekeken worden...

Verder heb ik meerde Cli?nts getest, maar voor nu werkt Azureus het beste.
 
misschien kan je jou instellingen naar mij pm sturen want ik heb dus ook azureus 2.3.0.6 en bij mij gaat ie langzamer ik heb ook gehoord dat je plugins moet downloaden en zo ja welke is dan verstandig en dat 1 op 1 is helemaal bij mij niet zo maar goed alvast bedankt
 
Dat wil ik wel doen maar dan moet je mij wel even jou email sturen. ;)

Of je kunt even hier kijken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan