wat is mijn bootloader?

C

chocoprinsje

hallo ik heb een dreambox 800HD clone

waar kan ik zien wat mijn bootloader is en welke image ik moet gebruiken?

ik ben een leek wat dat betreft en zou graag hulp willen hebben

kan iemand me misschien helpen?????????

Ja dan moet je opnieuw opstarten en met je neus voor het kleine schermpje gaan zitten en kijken dan komt de info van de bootloader en van welk team je er een image op kan zetten.

Het kan zijn:

Sim 2.01 team

Ferrari team

E-star

hallo dat heb ik verschillende malen gedaan maar het gaat zo snel dat kan ik niet zo lezen

ik heb ook op de doos gekeken maar kan het nergens terugvinden

wat nu???????

hallo ik ben erachter dat nadat ik de dreambox 800hd clone dat er een 2.0.1 sim inzit

nu is mijn vraag kan ik er een open pli opzetten en welke versie moet ik dan gebruiken ?????????????

moet het speciaal een bootloader van 76 zijn of mag het hoger zijn ?????

en kan iemand mij een uitleg geven hoe ik dat moet doen het de bootloader en het flashen van mijn dreambox????????????

groetjes chocoprinsje

Mooi dan kun je verder ja een hogere bootloader kan ze zitten nu op 84 maar je moet met die clonen altijd oppassen en een gepatchte image er op zetten ook nooit online laten updaten.

Als eerst ga je naar dit forum daar staan gepatchte image van het SIM 2.01 team ik zag dat PLI er bij staat download het image wat je hebben wil misschien ook verstandig het topic wat er staat even te lezen.

Het flashen gaat het makkelijkste als de box aan het netwerk hangt dat neem ik maar aan dan staat hier de handleiding dus stroomkabel er in en het knopje voor indrukken en ingedrukt houden tot het IP nummer komt.

Als het image er op staat kun je bij PLI via het netwerk CC cam of Oscam er op zetten.

het is gelukt echt ontzettend bedankt alles werkt weer naar behoren

dank je voor de duidelijke uitleg

groetjes chocoprinsje

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan