Wat zweeft er allemaal in de ruimte? Deep impact?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Tja buiten satellieten ook nog wat andere "enge" dingen...

Hier een simulatie van wat zou kunnen gebeuren.....

Gij zijt een mooie, ben ik net met pensioen en dan begin jij met DOOM denken.

Rare kerel ben jij.

Ooo ja dat Thanks knoppie, ik wil graag een tegenover gestelde knoppie, waterloos of zo ?????

Zouden Astra1 en Hotbird het overleven?

freggel1;193798 zei:
Tja buiten satellieten ook nog wat andere "enge" dingen...

Hier een simulatie van wat zou kunnen gebeuren.....

Filmpje is niks ,de muziek erbij is prachtig(nostalgie)

Moi Brombeer.

Doomdenker gaat a.u.b. op vakantie ik moet nog een paar jaar en dan net als Bert50 pffffffffffffff

pikkie;193814 zei:
Doomdenker gaat a.u.b. op vakantie ik moet nog een paar jaar en dan net als Bert50 pffffffffffffff

Ik niet! Ik heb vandaag dan eindelijk definitief te horen gekregen dat ik tot m'n 65'ste ontheffing heb van de arbeidsplicht in verband met m'n medische achtergrond.. Mischien moet ik daarna wel aan het werk.. :biggrin:
Dan heb ik nu in iedergeval de komende 20 jaar vrij..

Dit door een brief die ik op 19 april vorig jaar had gekregen waar deze ontheffing in was toegewezen en ze me vandaag weer opriepen voor een gesprek waarin ik werd gewezen op mijn arbeids verplichting.
Toen de dame in kwestie mij vertelde dat ik maar een tijdelijke ontheffing had, vroeg ik tot wanneer. Ze vertelde me dat dit tot afgelopen Maart was. Ik vroeg haar waar dat stond in m'n brief die ik van haar zelf had gekregen en voor de zekerheid even had meegenomen.
Met grote ogen nadat ze haar eigen brief had gelezen vertelde ze me dat ik ontheffing heb van de arbeidsplicht tot m'n 65'ste en dat ik me nergens meer zorgen over hoef te maken.
Maar wel vroeg ze of ik nog een medische keuring wou ondergaan voor de zekeheid..
Hahaha, nou ik zei dat ik daar inmiddels wel genoeg van had gehad.. 3 stuks in 3 jaar die allemaal aanwezen dat ik arbeids ongeschikt ben.
Dan was het zo wel goed en mocht ik weer naar huis..
Dus pikkie je kan de komende 20 jaar mij nog dagelijks overdag op het duckforum tegenkomen en dan praten we nog wel eens over de nostalgie van het duckforum van vroeger en in tussentijd hoop ik dat dit nog niet met ons aardbolletje gebeurd wat er in het filmpje van freggel1 voorkomt :biggrin:

Tja laat me toch, ik wil gewoon weten wat ik nog kan gaan kopen, en waar ik ermee ga wonen!

Niet richting China in dit geval, en zeker niet in een Caravan... :stupid:

Geweldiggggggg

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan