water

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
4 mei 2010
Berichten
1.413
Waarderingsscore
313
Punten
83
Locatie
grunn
weet iemand ook of er in oeffelt de maas buiten zijn oever is getreden en het dorpje onderwater stond vorig jaar?
 
Waarom vraag je dat?
 
wil graag weten of dat zo was of niet
 
Maas buiten de oevers ja. Maar volgens mij niet het dorpje zelf onder water wat ik er van kan vinden.
Als ik op deze pagina ga kijken komt het water net niet tot aan het Veerhuis staat er, en verder worden er voorbereidingen getroffen maar ik zie niets van verdere overstromingen.
Verder moeilijk nog iets naders over te vinden via Google.
 
thnx die site had ik nog niet gevonden.
gaat hem dus niet worden dat wij daar heen gaan.
 
Wat ik er wel over lees is dat ze met een project bezig zijn die de flessenhals daar moet oplossen.
Dat zou er dan voor zorgen dat er geen overstromingen meer zijn. Project zou in 2028 afgerond moeten zijn dus dat is dan nog een paar minuten wachten.
In Maastricht ben je ook welkom. :biggrin:
 
dat project had ik gelezen na dat ik die plek gevonden had
vond het al verdacht goedkoop.
heb geen id of in Maastricht dat staat voor een reële prijs wat we zoeken
 
google weet ook niet alles en heeft veel dingen vertekend beeld
en daar komt bij dat je beter iemand in de buurt kunt vragen dus vandaar de vraag hier in de hoop dat er iemand in de buurt woont en het met iegen ogen gezien heeft.
als wij ergens opzoek zijn naar een woning bv duik ik altijd de plaatselijke kroeg in DAAR krijg je informatie die klopt niet van de makelaar.
 
heb geen id of in Maastricht dat staat voor een reële prijs wat we zoeken
Denk het niet, Maastricht en goedkoop zijn tegenwoordig ook twee verschillende dingen, behalve als je het vergelijkt met Amsterdam of zo.

Maar net buiten Maastricht zijn leuke dingen wel te vinden. Berg en Terblijt bijvoorbeeld, misschien Cadier en Keer, Eijsden en zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
komt niet naar boven drijven in funda.
maar hebben dan ook bepaalde eisen waar het aan moet voldoen anders kan ik beter hier blijven.
 
Denk het niet, Maastricht en goedkoop zijn tegenwoordig ook twee verschillende dingen, behalve als je het vergelijkt met Amsterdam of zo.

Maar net buiten Maastricht zijn leuke dingen wel te vinden. Berg en Terblijt bijvoorbeeld, misschien Cadier en Keer, Eijsden en zo.

Cadier en Keer mijn geboorte dorp.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan