webbrowser en email dreambox7020

• Topic starter Dreamdiniz7020
  • Startdatum
D

Dreamdiniz7020

Aloha wie kan mij vertellen hoe ik weer die webbrowser kan gebruiken na nadat ik gemini 4.1 firm in die box heb ge ja hoe noem je dat ik denk dat ik 1 of andere plugin weer moet hebben.

En hoe stel ik mijn email in?

Ik draai dus nu op gemini 4.1

Ik ben nog vrij nieuw met dit alles dus als er mensen zijn die weten hoe?

Alvast bedankt

Webbrowser? Gewoon kijken welk ip adres je Dreambox heeft en dan in de browser het volgende intypen:

http://ip.van.je.dreambox

En dan zou het weer gewoon moeten lukken.

Email instellen in de Dreambox? Heb ik nog nooit van gehoord en zal dus wel een aparte plugin betreffen die ik zelf nog niet gebruikt heb, dus daar kan ik je niet mee helpen, misschien iemand anders wel.

in ieder geval bedankt voor je snelle reactie black tiger

,maar wat ik bedoelde met die webbrowser:

Ik heb gemini 4.1 op m n dreambox gezet en daardoor kon ik niet meer die webrowser van de dreambox zelf gebruiken (plugin).

Maar naar een beetje zoeken en lezen op t internet had ik begrepen dat je 2 files in je root van je box moest zetten genaamt (links).

Dit is me gelukt en ik kan weer lekker browseren op m n box niet dat t echt wat is maar t is wel een leuke pluggin.

Nu alleen nog ff kijken of ik m n email kan aflezen op m n box.

Wel leuk apperaatje die dream met de dag leuker echt een hobby d rbij om maar te zeggen.

chiao

Ooh op die manier met die browser, dat was me niet duidelijk geworden maar ik begrijp nu wat je bedoeld.

Dat heb ik ook ooit geprobeerd, ziet er wel grappig uit.

Je kunt er telkens meer mee inderdaad. Na jouw mailtje ben ik eens gaan kijken en heb inderdaad ook in de Nabilo image een email plugin gezien.

Doch gezien dat ook met wachtwoorden werkt enzo (email) hou ik dat uit veiligheidsoverwegingen liever op de pc.

Veel plezier!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan