Webbrowser ET 9X00 gebruik.

L

loekio

Op de Clarck Tech ET9000 met ET9x00 software probeer ik de webbrowser te gebruiken. Ik krijg b.v. Google, Uitzending gemist en Buienradar op het scherm, maar kan er verder niets mee. Hoe kan ik de ET zo instellen dat ik de afstandsbediening als PC muis kan gebruiken.

Is er ook een andere webbrowser die beter is en gedownload en gebruikt kan worden? Wie kan mij helpen?

 
hallo

open pli erop en de juiste adons gebruiken tevens is er erg veel info hierover te vinden.

heb van de fout in mn eigen box n boel opgestoken.ook is er n aparte plugin met de naam tunisat waar je veel van kunt gebruiken.

Groet Schapi

 
Hoe kan ik de ET zo instellen dat ik de afstandsbediening als PC muis kan gebruiken.
Dat zal niet gaan zonder apart kastje en zelfs met zo'n kastje heb ik er nog twijfels over. Er zou dan namelijk iets moeten zijn wat de beweging van je afstandsbediening detecteerd en dat is er niet.

Wel kun je de afstandsbediening soms als toetsenbord gebruiken.

 
Beste mensen,

Ik heb zelf intussen al wat uitgevogeld en het lukt mij nu aardig om met de webbrowser te werken. Het gaat wel traag, maar het gaat. Nog hartelijk bedankt voor jullie suggesties. Ik red het nu wel!

Loekio

 
Oh da's interessant, hoe doe je het nu dan? Toch middels de knoppen op het toetsenbord of heb je iets anders gevonden?

 
Excuses dat ik zo laat reageer! IK ben nu pas weer op het forum.

Als je op de webbrowser van de ET9X00 bent dan in het menu op de rand boven achtereenvolgens voor Browser mode, Select Mode en Mouse Mode kiezen en je kan met de pijltjes op de afstandbediening het aanwijspijltje verplaatsen en dan op OK drukken om te activeren.

 
Da's niet erg hoor, beter laat dan nooit zeg ik maar altijd.:)

In elk geval erg leuk om te weten hoe het werkt, bedankt voor de uitleg!(Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan