Website

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Kunnen jullie de website http://uomkom.com???

Ik stel de vraag even omdat ze een aanbieding hebben en dat ik het niet helemaal vertrouwd.
Misschien hebben jullie ervaring met deze site en dat zou ik graag horen dan.

Alvast bedankt.

Hostname: uomkom.com
IP address: 184.22.104.67
Host of this IP: 184-22-104-67.static.hostnoc.net
Organization: Network Operations Center
ISP: Network Operations Center
City: Miami
Country: United States
State: Florida
Postal Code: 33132

maar ..................

Domain name: uomkom.com

Registrant Contact:
Li YunJing
yunjing li [email address hidden]
+86.2577427020 fax: +86.2577427020
LaoDongNanLu77Hao
NanJing Jiangsu 210000
cn

Administrative Contact:
LaoDongNanLu77Hao
NanJing Jiangsu 210000
cn

Technical Contact:
LaoDongNanLu77Hao
NanJing Jiangsu 210000
cn

Billing Contact:
LaoDongNanLu77Hao
NanJing Jiangsu 210000
cn

DNS:
f1g1ns1.dnspod.net
f1g1ns2.dnspod.net

Created: 2011-06-12

Lijkt ons dus een chinees die de website op 12 juni heeft geregistreerd en op een slimme manier het ip ergens in Florida heeft geregeld.

Moet je aan het denken zetten...

mocht het wel koosjer zijn bedenk dan wel dat je invoeerrechten EN nog eens extra BTW moet betalen , of het dan nog een koopje is ?

Ook defecten in garantie tijd moet overwogen worden , verzenden en terugontvangen ?

Ik ken verhalen dat defecte spulletjes verzonden worden , vervolgens 2 maanden ergens blijven liggen en ongerepareerd tegen wederom verzendkosten retour komen.

De chinese online shops springen als paddestoelen uit de grond. Als je ze moet geloven zijn het allemaal "wholesale resellers" en leveren ze allemaal het beste materiaal.
90% kan niet eens fatsoenlijk engels, hetgeen je ziet bij order bevestigingen en emails.
Er zijn er wel die nu zaken opzetten in Duitsland en Amerika en Engeland en hun spullen via kennissen of familie in China importeren. Vermoedelijk zal daar genoeg grijze import tussen zitten.

Het gebeurt ook dat men een .com domein neemt omdat de wereldhandel, mede gezien de spam, de .cn adressen steeds minder vertrouwen schenkt.
Inderdaad zijn er soms hele leuke aanbiedingen. De garantie is vaak ook prima, alleen zijn de kosten van terugsturen naar China vanuit Nederland dermate hoog dat je daarvoor vaak al weer nieuwe apparatuur kunt kopen.

Ik denk dat ik geen deal zal gaan maken.

De persoon wil eerst dat er geld wordt overgemaakt via Western Union ipv. van pay pal wat ook zou kunnen, alleen moet je daarvoor eerst een bestelling hebben gedaan voor ? 200 via western union.

Verder bied hij een lens 70 - 300mm f 1.4 voor een ? 60,- en volgens hem is alles brand new.

Iets te mooi om waar te zijn, denk ik zo.

Alles via Western Union niet aan beginnen als het om zoiets gaat.
Zal best brand new zijn, maar bij dit soort zaken is dat ook allemaal "original clone", alhoewel ze dat niet erbij zetten.

Kijk effe verder, er zijn tigtallen van die bedrijven.
Deze week ook weer een GSM luidsprekertje gekocht bij zo'n Chinees bedrijf. En die hebben nog veeeeeel meer. Net zoals die andere bedrijfjes waar we eens links van uitgewisseld hebben.;)
Twee weken geleden kreeg ik nog een mailtje van een ander bedrijf, die boden me de "worldwide first release of the iPhone 5" aan voor 99 dollar.:biggrin::biggrin:
Nja... zegt genoeg.

Ik dacht dat ze Iphone 10 gingen uitbrengen. :biggrin:

Kan je me die site misschien even PM sturen van Iphone?

Kan je me die site misschien even PM sturen van Iphone?
Vermoedelijk wel, moet ik effe gaan opzoeken welke dat ook alweer was. Maar ik zou er niet in trappen hoor.
Ik heb hier ook een iPhone 3GS liggen. Heeft iemand voor me gekocht tijdens zijn vakantie in Bahrein of hoe heet het daar. Een originele chinese iPhone clone. Je ziet het pas als je hem uit het doosje hebt en aan de achterkant geen iPhone logo ziet.
Het ding start niet. Nja, als je hem aanzet blijft het beeldscherm grijs.

Ik wilde er al voor gaan kijken om het beeldscherm te laten vervangen, maar in de winkel begonnen ze al gelijk te lachen en van "chinese clone, daar kunnen we niks mee, da's geen echte". En dat was dan zo'n winkeltje van zo'n Turk die zowat alles wel gemaakt krijgt. Dat zegt genoeg lijkt me.

Dus stel dat je 100 dollar uitgeeft, heb je kans dat je een niet werkende phone krijgt. Terugsturen met trace en verzekering kost ongeveer 25 euro... tel uit je verlies.
Anyway, het was bij myefox.com in China.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan