Wederom Openbox

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Goedendag allemaal:
Ik moet even terug komen op mijn eerdere vraag over de Openbox S10.
In tegenstelling,wat ik in andere thread gezegd heb,krijgt Peterputki zijn box niet aan het werk op HD zenders.
Hij meent zijn instellingen goed te hebben,de schotel is goed uitgericht,diverse firmware gebruikt,maar wat hij ook probeert,het lukt niet de hd zenders te ontvangen.
Bij transponders afzoeken,ziet Peter duidelijk,dat de hd zenders moeilijkheden geven.(op 23.5 E en de Thor 0.8 W)
Tevens valt hem op,dat ontvanger op bepaalde frequenties zenders van andere transponders doorgeeft...
Dit wijst op verkeerde afstelling schotel,maar met Schwaiger satfinder kan je redelijk zeker zijn,dat schotels goed gericht zijn.

Daarom mijn vraag:Heeft iemand een Openbox S 10 werkende,met ontvangst van hd kanalen.
Bij voorbaat dank voor reakties,gr.George en Peterputki
 
Hello,

Ik ontvang hier met mijn beide (2stuks) S10' s zonder problemen de HD zenders, ism. een multytenne twin.

Astra 1 (19.2?) Astra 2 (28.2?) Astra 3 (23.5?) Hotbird (13?)
 
@Cristallx
Bedankt voor je reaktie.
Zou je mij,eventueel per pm kunnen vertellen,welke firm- en software je gebruikt.
Als we er zeker van zijn,dat dat werkende files zijn,(en dat zeg jij),en onze openbox geeft nog geen hd zenders door,moeten we in andere richting zoeken.Vr,gr.George
 
Bedankt nogmaals,Cristallx.Dikke pakkerd van ouwe man met baard...
Laat je nog weten,of dit voor ons de oplossing is.gr.George
 
@Cristallx

Ik heb onlangs ook 2 openbox s10 receivers en en multytenne TWIN aangeschaft. Ik krijg het niet voor elkaar om signaal te krijgen op ??n van beide receivers.
Ik heb de firmware geprobeerd die je hebt gepost (de settings geven een foutmelding), maar ook daar geen succes. Had jij problemen bij het instellen of werkte dat eigenlijk meteen.

Zou je je settings (en eventueel nieuwere firmware) nog eens opnieuw willen posten (of een PM)

Alvst bedankt,

Wasr77
 
Aangezien ik deze thread gestart ben,
wil ik ook de uitkomst geven,
van onze test,met goed uitgerichte schotel,en firm en soft,die door diverse behulpzamen is aangeraden.
Het is frustrerend te melden,dat het ons niet lukte de HD zenders op de 23.5 E met de Openbox S10 te ontvangen.
Een juiste diagnose kan ik niet geven.
Op de 23.5 komt de Astra HD test zender wel door,en de provinciale zenders ook,maar de Nederlandse HD kanalen niet.
Vr.gr.George & Peterputki
 
zet deze effe in de replaislist

X: { {1833} {1702} }
X: { {1811} {0100} }
X: { {0500} {0100} }
X: { {1817} {0622} }
X: { {1819} {1818} }
 
hier doen ze het ook en zet ook effe de nieuwste soft er op he ide
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan