Weekje er tussen uit

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal,
ik ga een week het ziekenhuis in voor een nieuwe linker knie. Hoop dat ik daarna goed revalideer zodat de krukken bij het oud vuil kan.

Bert,

Ik hoop van harte dat je daarna weer vrolijk en zonder pijn rond mag stappen.

Hoop dat weer snel de oude wordt.

Bert, veel succes en sterkte! We zien je wel weer bij de BBQ!

Bert sterkte kerel....

Ja het allerbeste ermee kerel!

Grtz.

Sterkte en tot zonder kruk.

Hou je taai en sterkte.

Multispeed

bert sterkte en een goede revalidatie en hoop op de bbq op een speedy conzales
gr frans

Sterkte Bert en een goede revalidatie! Kun je overigens ook even vragen of ze daar naast knie?n ook andere dingen verkopen?

Ik heb bijv. nog een nieuw rechter oog nodig, het huidige ziet te weinig, daarnaast had ik graag nog een rechte ruggewervel en misschien nog wel wat dingen, ligt er aan wat het allemaal moet gaan kosten.:biggrin:

Kop op Bert, deze zomer loop je de Nijmeegse Vierdaagse weer!

Sterkte gast en beterschap....hopen dat alles weer goed gaat..

Heb jij nog wat te doen as. zaterdag.

We hebben immers weer een Nieuwjaarsborrel bij jou in de stad. Dus een thuiswedstrijd voor je.

Goed herstel gewenst

Zo ik ben er weer met een nieuwe linkerknie.
Helaas voor Richard hebben ze geen rechtse ruggelwervel in de aanbieding.

Rest gaat wel bij mij, vanaf morgen revalideren in de hoop dat ik ook eens zonder die krukken kan lopen.

bert sterkte en hoop dat alles weer goed komt,als je iets nodig hebt hoor ik het wel
gr frans

Fantastisch dat je er weer bent. Doe vooral kalm aan en geef de revalidatie alle aandacht. We hopen dat de rest van het proces voorspoedig verloopt.

Welkom terug Bert, revalideer voorlopig nog maar even binnen want een (uit)glijder kun je nu niet gebruiken. ;)

Bert ben blij dat je er weer bent je bent een week weg en gelijk hier weer louche praktijken dreigende taal proberen oude wonden open te maken over fietsen ed.... lol....dus je hebt weer heel wat in te halen...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan