Weer hommeles in VietNam?

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
1. @moderator: ik wist niet waar ik dit onderwerp moest posten, als je een beter plekje weet op ons board verplaats m svp.

2. Ik kijk al geruime tijd naar VTV4 (VietNam) op de Hotbird 13E,Freq 12207H Symb: 27500, FEC 3/4. Sinds vanavond zie ik weer de militairen die propaganda maken voor hun tanks ed. Er worden ook weer "Strijdliederen" uitgezonden.

Ik heb op het Nederlandse nieuws niets vernomen van agressie wbt VietNam.

Vreemd....

Misschien weet een van ons boardgebruikers waarom dit weer gaande is.

Groetjes,

Bones

Laatst bewerkt door een moderator:
Niets aan de hand over het algemeen bestaan alle Aziatische democratien uit ex militairen.

Maar een tankje meer of minder en een liedje er bij zegt in die landen niet zo veel.

Op het Nederlandse nieuws zul je er ook niets over zien omdat ze er geen correspondent hebben.

Landen zoals oa Duitsland Frankrijk en de States hebben ze bij de NOS correspondenten dus daar komt het dagelijkse nieuws vandaan.

Toen Step Vaassen een keiharde werker nog voor de NOS werkte kreeg je uit Indonesie regelmatig nieuws nu ze voor Al Jazeera werkt is er ineens geen nieuws meer uit Indonesie.

Simpel gezegd werkt het zo ongeveer geen correspondent dus geen nieuws je ziet ook nooit iets uit Australie of Nw Zeeland.

@aart44

Thx 4 info!

(Ik vond het wel vreemd om dit soort beelden weer te zien), bedankt voor je uitleg.

Groetjes,

Bones

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan