Welcome to our newest member...

Met 2 antennes.

Dat is een leuke jonge dame als ik zo zeggen mag

beetje kleine tieten maar lekkere tepels voor die maat tieten
jammer dat ze geen foto heeft met de deuren open...

Maar uhhh geef ons maar een lekkere, niet te dikke, zwarte dame

eendenteam;192054 zei:
beetje kleine tieten maar lekkere tepels voor die maat tieten
jammer dat ze geen foto heeft met de deuren open...

Maar uhhh geef ons maar een lekkere, niet te dikke, zwarte dame

Hoezo kleine tieten ,ze is zeker geschikt voor de potloodtest (wil ik wel doen)dat is nl een potlood onder de tiet moet net blijvenn hangen en als ze dan ademt moet ie vallen .
En voor de andere bekende komkommertest geld dat een komkommer in de muts de komkommer er snel uitgetrokken wordt je plop moet horen ,voorwaarde is wel dat ze de mond dicht houd anders heb je geen vacuum en dat is bij een vrouw erg moeilijk (niet het plop zeggen maar de mond dicht houden.)

Moi Brombeer.

Poeh wat jij allemaal niet voor testen uitvoert...
Wij doen nooit testen maar gaan gelijk aan de slag. Enuhhh mond houden is voor vrouwelijk schoon idd moeilijk :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik moet het hier met Eendenteam eens zijn, beetje kleine tieten inderdaad, maar er zitten wel mooie dopjes op.:biggrin:

BT kijk nou uit weer zo'n geintroduceerd vrouwtje van freggel....Ik trap er niet meer in hoor gewaarschuwd mens teld niet mee.

Oh ik had niet opgelet, freggel weer? Dan zullen er tegenwoordig ook wel weer rimpels in zitten als we anno 2008 foto's van haar maken, maarja het is toch niet mijn type dus dat scheelt alweer.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan