Welk Notebook prijs/kwaliteit

S

satbird

Wie weet er een site waar onafhankelijke test vergelijkingen zijn voor notebooks, dit ivm eventuele aanschaf PCprive

hij mag max 1800 euries kosten

grtz satbird

Hallo satbird

een site voor deze prijsvergelijking weet ik niet.maar...

Ik heb een laptop van het merk Maxdata.
Over dit merk ben ik ZEER tevreden !!,

En ik zal als ik aan een nieuwe toe ben ,
ook zeker weer dit merk kopen!!!

Het merk is (dacht ik) duits maar het hoofdkantoor zit hier
in amsterdam

vraag eens een prijs op
mischien is dit wat voor je!

@kweetniet bedankt,
zal eens bij maxdata kijken

wie er voor notebooks een goede site voor weet, schroom niet ....

grtz satbird

Yep. Sluit ik mij bij aan. Toshiba heeft uitstekende laptops. Zowel hardwarematig als OS ondersteuning zeer goed. Wel zo fijn.

Dus.

Originally posted by BiG_G
Koop dan een Toschiba P10

!

Zijn ze nu Beter dan vroeger met hun laptops ???
Ooit een pentium 1- 60 mhz gehad,Dat ding was binnen twee,
jaar aan goort,

En dan zo'n clitorus als Muis, das ook niks!
Misschien wel leuk als je geen vriendin hep! woehehehehe lol

Het schijnt dat de laptops van Dell ook niet slecht!!!
of zit ik daar verkeert?

Heb jaren een oud 166mhz lappie van Toshiba gebruikt, daar kon je mee gooien, was niet kapot te krijgen...
Ding werkt nu nog...

Mooi. En wat denk je hiervan? Tja, zo kunnen we nog wel even bezig blijven. Wil je advies, of probeer je een database aan te leggen met leuke laptopjes?

@kerstkonijn , ach ik had niks te doen laat ik maar typen dacht ik..maar ik probeer een aantal goede prijs kwaliteit verhoudingen samen te stellen , om een keuze te maken .

grtz satbird

Originally posted by Kweetniet
Zijn ze nu Beter dan vroeger met hun laptops ???
Ooit een pentium 1- 60 mhz gehad,Dat ding was binnen twee,
jaar aan goort,

Euh... dat was... 100 of 200 jaar geleden?
En dan zo'n clitorus als Muis, das ook niks!
Misschien wel leuk als je geen vriendin hep! woehehehehe lol

Het schijnt dat de laptops van Dell ook niet slecht!!!
of zit ik daar verkeert?
Dell? niet doen....

Nu is het zo dat je bij de meeste dingen gewoon pech moet hebben, maar ik hoor en weet niet anders en beter dan dat Toshiba de mercedes onder de laptops is...

(en iedereen weet dat er geen andere/betere auto bestaat dan Mercedes)

@Sandokan: In spreekwoordelijke zin. Het is natuurlijk al discutabel om over beste te spreken als het draadje over laptops gaat.

Zelf heb en wil ik geen Mercedes. Maar toch ben ik het met de stelling eens, omdat het de inhoud duidelijk maakt.

Toch is een laptop met een goede accu heel leuk voor een Wifi-wandeling. En in de stad is een Mercedes een stuk minder handig. Maar de stelling 'en iedereen weet dat er geen andere/betere fiets bestaat dan Batavus' spreekt wat minder tot de verbeelding, omdat bijna iedereen al een fiets heeft of (vrij makkelijk) kan betalen.

KK, je moet toch wel met me eens zijn dat ?ls je een Mercedes kan betalen dat je er dan gewoon 1 koopt? Dat is toch de auto's d'r auto's?

Welke auto kan in godsnaam de Mercedes passeren?

G

KK, je moet toch wel met me eens zijn dat ?ls je een Mercedes kan betalen dat je er dan gewoon 1 koopt? Dat is toch de auto's d'r auto's?

Welke auto kan in godsnaam de Mercedes passeren?
G

Nauw een audi TT nartuurlijk. of
lukt dat niet ,dan met mijn dodge ram 4x4 pickup er overheen LOL

stja ik zag van de week nog een 2 chineesen met ,
een Lamborghini Countach met pech staan ,das pas balen sta je daar met een anwb wagen langs de kant van de weg.

of terwel ook een mercedes kan ook stuk.

Een laptop met zoiets als een autootje vergelijken. Of er nu een ster op de moterkap of voorruit zit. Is een laptop dan tegenwoordig ook al de verlenging/vervanging van de mannelijkheid?

ben er uit, het wordt geen mercedes maar een advance .... geen citroen voor de auto kenners. en compaq is voor bmw team williams F1

dit gaat hem dan worden.
de advance vx 7000 heeft toch naar mij smaak de meeste eigenschappen die ik graag wil.

bedankt voor jullie spontane bijdrage.

grtz satbird

[offtopic]
Audi TT? Citroen? Dodge Ram VAN?
Ja, idd dat is net zoiets als een Compraq kopen....

Luister, Mercedes is zo wijs om GEEN M$ spul in hun wagens te stoppen.... Waardoor kan anders een Lambo aan de kant staan? Lekke band? lame nie lachen.

Ik heb gasten uit een Merc zien stappen na een ongeluk met een snelheid gereden van boven de 200 Km/U ik zie je dat met een Lambo of een Dodge niet doen... (en zeker niet met een Audi TT)

Zelfs een Carrera verliest het tegen een Merc die bij Brabus vandaan komt....
Alle Luxe... "I don't get it" Simpel gesteld; er bestaan toch geen andere auto's?

G

[/offtopic]

[offtopic]
Audi TT? Citroen? Dodge Ram VAN?
[/offtopic]

ho ho Pickup he' geen Van ;-)

[offtopic]
Ik heb gasten uit een Merc zien stappen na een ongeluk met een snelheid gereden van boven de 200 Km/U ik zie je dat met een Lambo of een Dodge niet doen... (en zeker niet met een Audi TT)
[/offtopic]

dat had je tegen lady di motte zeggen !
en die was nog wel beveiligt met alle optie's

uhhh voor leuke crash foto's kijk is op

http://www.wreckedexotics.com/newphotos/art/art_20031018_001.shtml

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan