Welk Notebook prijs/kwaliteit

[SIZE=-2]Er was vanavond nog een programma op een van die 'vrije' Nederlandse zenders over die hoge 4x4 en MPV auto's enzo met een hoog zwaartepunt. Die donderen graag om bij plotseling uitwijken. Heb je dus minder aan, dat veilige hoge gevoel. Zoals ook bij een pick-up. Maar dat is meer een vergelijking met een pc.[/SIZE]

Wat laptop betreft is een echte alleen te vergelijken met een Rolls Royce. Geen Mercedes ofzo.

Een Rolls Royce hoef je niet over te discussieren wat voor een motor er in hoort. Of de accelleratie. Die is gewoon goed en betrouwbaar. En iedere kenner zal dat bevestigen. Rolls Royce maakt ook motoren voor de luchtvaart. Mercedes enzo niet. Lada dus ook niet.
  • Een Mercedes is mogelijk met een Compaq te vergelijken. En de Volkswagen met de Dell. Of misschien Opel. En Siemens met een Citro?n CX. Zien er prachtig uit, maar je komt ze minder vaak tegen. Een Maxdata met een Scoda. Zal het prima doen, is geen topmerk, en heeft de naam niet mee. De Acer is dan de Seat.
Als je het geld hebt, en jaren plezier wilt hebben, koop je een Rolls Royce. Oftewel een Toshiba. En geen goedkope serie Mercedes-achige, maar een echte. Dus de Rolls!

Wat moet je nou met een Dodge. Wat een geklungel als je pech hebt. Kan je niet eens even bij de locale dealer langs. Laat staan op het Duckforum.

Laat je niet gek maken met die Mercedes. De elandproef bij die A serie was al voldoende om aan te tonen dat een topper als Rolls Royce een veel betrouwbaarder stuur heeft om in handen te hebben.

Of je nou alleen door de ramen naar blauwe luchten wilt kijken, of een kudde pinguins wilt vervoeren: Koop een Rolls Royce!

(En laat die Mercedes in de showroom staan. Dan heeft die pooier die er nog eentje wil hebben een kortere levertijd, en jij wat je echt zoekt.)

En dat doe ik niet graag.

Een rolls is voor de normale sterveling niet te betalen... een Toshiba wel!
Dat Rolls vliegtuigmotoren bouwen en Merc niet is klopt niet helemaal;

Merc behoord tot de Daimler groep waarook chrysler in zit... en die maken wel degenlijk vliegtuig motoren. Echter, hier ga je een PC vergelijken met een leptop... En dat is denk ik ook niet de bedoeling.

En compraq met een Mercedes vergelijken?????

whoehahahahaha...

Wat betreft die DI foto's; sorry hoor, maar wat had er gebeurt als ze in een citroen hadden gereden? of erger, in een skoda?

Nee, Ik houd het erbij, een Merc is de mooiste, samen met Toshiba, en als ik Rolls geld heb... Dan koop ik een Maybach ;)

Iedereen rijd toch al rolls?

Hahahahaha

(wat zijn die andere stil?)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan