Welke Apparatuur !!!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hallo,

Wie kan mij zojuist effe helpen: Wil zojuist wat opnames maken van een beplaade kanalen van verschillende receivers(boxen) van kabel tot digitale receivers....dus die aansluitbaar is op je laptop oftewel aan je PC dus het moet extern zijn en geen Intern....

Geef maar een vb: de TMF of NED1 van een scart ingang naar extern box (dus de opename box) en vandaar naar je latop op USB of....en dan met de software record....maar wel als mpg mpeg, AVI formaaten.....

En dat ik zelf weer op DVD kan zetten.

Welke apparatuur is zojuist hiervoor geschikt en welke apparatuur is de beste ervoor.
Ik heb hier zo een is dit wel goed of ben ik zo juist op een verkeerde pad:
http://www.silverview.nl/www/catalo.../1445?osCsid=665f108002e7cd4221aef8917a9339a1

Of is er wat beters dan dit zo ja welke kan iemand mij hierin goed adviseren of ik wel de juiste keuze maakt.

Groetjes,
deliyurek007

Heb sinds 1 week de plextor digital video converter PX-M402U in huis.
Ik moet zeggen het werkt perfect, samen met de bijgeleverde software: windvd kan je zo alles analoog invoeren en digtaal opnemen.
Ikzelf heb dit gekocht om mijn video8 over te zetten op dvd, en dat gaat super.
Het mooie van dit apparaat is dat die een eigen processor heeft, en via usb 2.0 werkt lekker snel dus.
Je kan ook 1 op 1 opnemen, bijv. opemenen vanaf tv of camera en direct opnemen op een dvd, alleen het moet wel een dvd RW schijf zijn anders wil het niet.
normaal moet je eerst naar harddisk opnemen en dan pas kan je het op een dvd zetten, met dit apparaat heb je daar geen last van als je dus 1 op 1 wilt overnemen.
winkelprijs is 185 euro.
Ikzelf heb er veel minder voor betaald, als je intresse hebt doe maar een PM voor info....

regards, Harrewar

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan