Welke cam humax

G

gogo

Wat is de goedkoopste cam voor een originele seca2 kaart die in de humax 5400 past.
Het moet plug en play zijn want hij is niet voor mijzelf.

thx gogo

Originally posted by gogo
Wat is de goedkoopste cam voor een originele seca2 kaart die in de humax 5400 past.
Het moet plug en play zijn want hij is niet voor mijzelf.

thx gogo

Niemand een tip???
Niemand die bijvoorbeeld zegt ik heb gemerkt dat het ook met een .... cam gaat en die is een stuk goedkoper als een aston 1.07

gogo

De Aston 1.05 doet het hier al jaren lang probleemloos, al is dit geen garantie voor de toekonst.
Plug and play is dan wel afhankelijk van de firmware in de humax, wanneer de ToH gebruikt wordt met de Emu dan kan er een aangepaste PMC tabel noodzakelijk zijn, dit geldt ook voor andere cams in combinatie met de C+ kaart.

De Aston 1.05 vindt ik nog nieuw op internet voor 79,- euro en tweedehands zijn ze ook nog genoeg te vinden.

Met andere cams zoals matrix heb ik geen ervaring, lijkt me dan ook geen plug and play.

osfp zei:
X-cam doet het ook.

Ik weet niet of @gogo er nog iets aan heeft, aangezien de vraag zo'n anderhalve maand geleden al gesteld is.
Zover ik weet werkt de X-cam wel met de maandelijkse updates, maar kan deze geen "maagdelijke" kaart activeren.

Goedkoopste cam voor C+Nl kaart is de matrix reloaded met ucas v3.0 erop
Maar net zoal sbij alle andere funcams, gaan garantie als C+ iets wijzigd kan je de klos zijn. Alleen hun eigen ci cam wordt officieel ondersteunt. Al hebben ze in het verleden altijd ook de aston v1.05 (alle astonversies )goed ondersteund.

Mvrg : Josje01

Ik gebruik nu een aston 1.05 gekocht via marktplaats voor 35 euro.
Werkt goed ook de maagdelijke kaart werd erin geactiveerd.

gr gogo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan