Welke DREAMBOX

aadjeh

New Member
Lid sinds
24 sep 2013
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Hallo lezers,

Mijn naam is Aad en ik ben splinternieuw op het gebied van sat ontvangst, dus weet echt helemaal niks behalve dan wat ik lees en leer op het net en hier. Ik heb een C+ recreatieset gekocht voor op de camping maar wil nu ook thuis kijken. Bij deze set zit een M7-SATT801 box maar volgens mij kan ik daar helemaal niks mee behalve kijken en betalen.

Nu wil ik een Dreambox 800 se v2 enz. kopen via het internet waarbij ze zo'n zogenaamd service abonnement aanbieden voor alle zenders, totaal ? 250,- voor het eerste jaar. Dat zal wel een clone zijn maar als ik maar met plezier tv kan kijken. De prijs is aantrekkelijk en in deze crisis tijd het overwegen waard.

Hier lees ik echter dat ik moet oppassen wat ik koop via internet, maar er is zo veel infomatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Kan ik met zo'n aanbieding als boven zorgeloos te kijken (waar het mij om gaat) of zijn er adders onder het gras of in de box?

Help mij aub op weg.
En is deze vraag hier niet welkom dan :sorry:
 
Dit gaat over WAN cardsharing en mag niet besproken worden. Wat betreft de box : een 800se v2 voor 250 € is zeker een clone maar twijfel of de v2 al gecloned is. Denk dat je dan de gewone 800SE clone krijgt.
 
Sjef;228826 zei:
Dit gaat over WAN cardsharing en mag niet besproken worden.

Ik schrijf hierboven dat ik leek ben.........Krijg ik zo'n antwoord????:(
 
Sorry maar de vraag mag ik niet beantwoorden volgens de regels
 
Cardsharing mag hier inderdaad niet besproken worden, maar als je eens wat rondleest kom je er al snel achter wat een "clone dreambox " kost. ;)

De rest van de kosten kun je dan zelf uit rekenen.

Hou wel rekening met het feit dat zulke aanbieders soms ook wel ineens verdwenen zijn, en jij dus geen beeld meer hebt.

Een andere leuke box is eventueel een Sunray.
 
Als ik het goed begrijp mag je hier dus niet over een :clown:box praten en of die goed bruikbaar is. Ik dacht dat dit forum daar juist voor was en zo toekomstige (mis)kopers te beschermen met goed advies.

Ik zal nog even verder kijken, ook naar de opgegeven box van de moderator.

Ik wil graag zondag al naar voetballen kijken (jullie begrijpen wel hoe :o)

Als er verder nog adviezen zijn hoor ik dat graag. (goed advies mag toch altijd)
 
Je mag hier gerust praten over een over een clone dreambox, doch ik wilde jou enkel waarschuwen voor het feit dat er van die aanbieders zijn die jou zo'n decoder verkopen en als je dat ding in huis hebt en je bent lekker aan het kijken dat de boel ineens op "zwart" gaat. ;)

En dan pas komt het feit dat wij jou hierin op dit forum niet verder mogen helpen.

Een Clone Dreambox daar kun je heus wel wat leuke dingen mee, en die ik aangaf, een Sunray, is ook een leuke ontvanger, maar zo heb je ook een Vu ontvanger...

Er is zat spul waar je wat mee kunt.
 
X-Trend zijn ook leuke machientjes ook voor 199 €.


Specs (X-trend ET4000) :
Linux Operating System
Full HD (1080p)
750 DMIPS Procesor (Broadcom)
2x Smartcard lezer
128 MB Flash / 256 MB DDR 2 Geheugen
10/100 MB Ethernet
S/PDIF Digitale Audio uitgang
HDMI
2x USB 2.0 aansluiting
Webbrowser en HbbTV
Plugin Support
 
Ik share de mening van freggel de sunray is een prima "dreambox". De satelliet uitvoering is in principe een 800hd of een 800hd se afhankelijk van het type. Ga dan voor een 800 hd se
De sunray is ook van Chinese makelij.
Met op zwart gaan heeft niets te maken met de box die blijft mooi intact.
Succes.
 
@sjef zei:
Dit gaat over WAN cardsharing en mag niet besproken worden.

@Sjef, het is leuk dat je meedoet, maar regels die overtreden worden, worden door ons team moderators in de gaten gehouden. In dit geval stelt @aadjeh in principe een vraag over welke dreambox hij het beste aan kan schaffen, wat hij daar verder mee doet is zijn zaak. ;)

Als er dan vragen komen over hoe hij bijvoorbeeld 1 en ander in moet stellen, dan komt ons team daar aan te pas om degene die zo'n soort vraag daarover stelt hem erop te wijzen dat het niet conform de regels is.

Beter is het dan om even tussen de regels door te lezen, en te reageren op de vraag die precies gesteld wordt. Dit komt ten goede aan het forum en we trekken meteen nieuwe leden.

Hopelijk heb je begrip voor mijn opmerking, en gaat het echt te ver dan kan het natuurlijk altijd rechtstreeks gemeld va de rapporteerknop worden aan het team wat hier op het forum zit.
 
OK geen probleem. Het was alleen maar goed bedoeld. Ik zal er rekening mee houden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan