Welke DVD kopen

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Effe om actueel te blijven,,

Normaal heb ik traxdata - of + R maar die kan ik niet meer vinden daar waar ik ze normaal koop.

Heb eigenlijk even een vraagje over andere merken.

Wat is nou goed en echt slecht.

Ik weet dat er veel persoonlijke verschillen zijjn maar toch even hier de vraag,, beter een platium kopen of een Verbatim.

Gaat om de DVD''s 8 X Speed en denk dat het beter is om + te kopen dan - vanwege dat meerdere dvd spelers makkelijker omgaan met + dan met - is mij verteld.

Misschien effe een poll hier aan hangen met de meest gangbare merken, want zou hier graag effe voor mijzelf een overzichtje van willen hebben.

winkels heb ik genoeg om de prijzen te vergelijken maar aanbiedingen zijn uiteraard welkom.

ik had vroeger princo en bijna geen uitval maar princo wist zich zelf na ongeveer 1 1/2 jaar ik heb nu platium + en - ben daar goed tevreden over prijs verhouding speelt naar ik aan neem ook een rol ik betaal momentueel 25 euro voor de honderd en de dozen grote 15 euro de honderd.ik hoop dat je iets wijzer geworden bent
gr frans

Ik pak altijd de platinum, 100 stuks voor 25 euro, en al 500 weggebrand zonder problemen.

Ik ben ook een platinum gebruiker, ben daar zeer tevreden over.

vroeger haalde of bestelde die bij DDVD.nl maar die naam is veranderd, prijzen zijn nog steeds laag daar.

Groetjes Bert

Ik lig op dit moment op 1 lijn met Bert50, heb dezelfde dvd's en ook dezelfde site waar de naam nu verandert is. ;)

Ok dan blijf ik ook bij Bigdennis zoals ddvd nu heet want bestelde altijd daar en altijd perfecte en snelle service gehad :)

En worden dan platinium schijfjes :)

Pcies, of D-SQUAD moet ook hier een oplossing voor hebben? ;)

ik gebruik al bijna 4 jaar verbatim heb 1 keer ertussendoor platinum gebruikt
maar daar kon mijn brander niet zo goed mee overweg zodat ik verbatim blijf gebruiken en ben daar erg tevreden over.

Ik gebruik al heel lang platinum, heb daar zeker al een paar honderd van gebrand. Ik betaal voor een spindel van 100 stuks 18 euro op de zwartemarkt in Beverwijk.

Dat klopt maar als ik van eindhoven naar beverwijk moet en ik tel er de benziene bij worden ze nog duur haal ze hier in eindhoven bij een handelaar voor 25 euri is maar 2 minuten rijden(is misschien ook iets voor bert)
gr frans

Prima spul die Platinum DVD al moet ik zeggen de +R beter zijn als de -R daar gebruik ik nog steeds Arita voor die hebben een veel betere top laag die zijn niet doorzichtig want sommige DVD spelers hebben hier toch wel wat problemen mee.
Uitval heb ik ook zelden pas tegen het einde van de levensduur van de brander dus na heel veel dvd's.

Ik heb nu een nec 7170A waar ik toch niet geheel blij mee ben.

frweber;171751 zei:
Dat klopt maar als ik van eindhoven naar beverwijk moet en ik tel er de benziene bij worden ze nog duur haal ze hier in eindhoven bij een handelaar voor 25 euri is maar 2 minuten rijden(is misschien ook iets voor bert)
gr frans

op zich een goed idee, maar via het nternet bestellen en twee dagen via de post thuis, hoef nergens naar toe.

Dat adres in de manenstraat ken ik.

Groetjes Bert

fout benoistraat 13
gr frans

Ja, met platinum plus ook geen enkel probleem hier. Foutloos.
Evenals de verbatims, maar da's niet vreemd!
Het is inderdaad zoals frweber zegt, de uiteindelijke prijs is die met benzine erbij! Spijtig!
Of je moet een goede vriendin hebben, haha!
Maar dat is met al het pc spul wat je bv onder rembours laat komen.
Het is niet echt goedkoop hoor.
Grtz.

Ligt het nu aan mij of zijn die Platinum DVD;s met 8 X Speed haast nergens meer te koop,, zie alleen nog maar 16 X speed staan bij bv. BigDennis en Opus sites.

Ik heb niks aan die 16 X Speed want ben bang dat mijn Brander die niet ondersteund en dus ook niet kan branden daarmee :(

Weet iemand eventueel een adresje in de buurt van Den Haag.

Ik ben niet kapot van Platinum, slechte ervaring met CD's gehad, kan zijn dat die DVD's beter zijn, aan de mediacode te zien wel.

Verbatim is altijd al kwaliteit geweest maar daar is de prijs dan ook naar.

Ik gebruik zelf Arita +R 8x of 16x afhankelijk van wat in de aanbieding is bij Opus, dan bestellen we voor een paar mensen tegelijk en kost het in feite ook niks.
En het klopt, de 8x gaan eruit, misschien bij cdrwinkel.nl nog ofzo? Maar 16x kun je ook mee op 8speed branden hoor.:)

Weet je dat zeker Black Tiger,, want had een maand geleden een keertje per ongeluk de traxdata 16 X gekocht en die werkte mooi niet, en heb die uiteindelijk maar aan iemand weggeven die ze wel kon gebruiken,, dus wil deze fout niet nog eens maken.

Ik gebruikte tot voor kort ook Platinum DVD's maar omdat ik een keer 16X wilde uit proberen heb ik nu de Verbatim en die werken prima.Het is misschien een illusie maar ik vind ze ook degelijker aanvoelen dan de Platinum's.Zoals Crazymotha al aangeeft Platinum 18 euro en die Verbatim kosten 25 euro op de bazaar.

Kende die site van BigDennis nog niet heb er ff gekeken en gelijk maar bij mijn favorieten geplaatst.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan