welke ontvanger voor canal digitaal en bbc prime?

A

anjojans

Geacht forum,

Ik moet een nieuwe twin CI ontvanger met PVR 80 gb kopen om in Spanje te kunnen kijken naar Canal Digitaal op Astra 1,19.2 (smartcard heb ik reeds)en BBC Prime op Eurobird 9 9 Oost,was op Hotbird maar gaat daar deze maand vanaf.In Spanje heb ik 2 schotels 64 en 80 cm. Volgens BBC Prime moet de ontvanger geschikt zijn voor Viaccess 3.0. Een BBC Prime Smartcard kan bij de BBC besteld worden,uiteraard tegen de nodige kosten.

Kunt U mij helpen?

Met vr.gr.

Joop Jansen

Hoi Joop,

Ik zag je oproepje op internet. Weet eigenlijk niet hoe lang dit al geleden is maar volgens mij vorig jaar. Ik zit met hetzelfde probleem als jij. Ik heb 'n abonnement van Canal Digital en ik keek ook ALTIJD naar BBC prime omdat ik daar DE programma's vind die ik goed vind.

Helaas heeft Canal Digital ook BBC Prime van de Asra satelite afgegooid, of BBC Prime zelf, daar heb ik mijn bedenkingen over maar in elk geval ben ik het ook kwijt. Een jaar lang ben ik bezig geweest om te zoeken of er 'n mogelijkheid bestaat om BBC programma's Online te gaan bekijken. En na een jaar is het me gelukt om 'n site te vinden waar je je kunt abonneren op BBC1, BBC2, BBC3, BBC4, CBB, CBEEBIES, BBC News Channel, BBC Parliament, BBC HD en BBC Alba. Veel BBC kanalen dus. Geen BBC prime maar ook b.v. Eastenders en zo is beschikbaar op BBC. Ik kijk nu elke dag via deze site naar BBC programma's die ik voorheen op BBC Prime keek zoals, Cash in the Attic, Bargain Hunt, Escape to the country etc. Geweldig.

Het is 'n abonnement van 5 pond per maand wat je kunt betalen via Paypal en dan krijg je van hun 'n mogelijkheid om je internetverbinding via VPN te laten lopen zodat je deze programma's of rechtstreeks of achteraf als ze uitgezonden zijn, tot 'n week terug kunt bekijken.

Als je geinteresseerd bent mag je me gerust mailen. Niet hier op het forum want dat schiet niet op.

Mijn email adres staat in mijn profiel.

Mail me gerust indien je de link naar de site wilt hebben en IK ZWEER HET, het werkt echt. Je moet even je internetverbinding aanpassen, opslaan zodat je het maar 1x hoeft te doen en daarna kun je gewoon lekker BBC kijken.

Ik hoor 't wel als je geinteresseerd bent.

Groetjes,

Sinie

Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan