Welke ontvanger voor sat en iptv?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.839
Waarderingsscore
1.028
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Deze vraag komt vanuit het andere onderwerp.
De vraag is eigenlijk welke ontvanger (niet te duur) het meest geschikt is voor zowel satelliet alsook iptv ontvangst.
Een andere neef van me heeft zo'n boxje waar beiden in zitten, maar dat is een wat oudere Android versie. Verder ben ik daar ook niet zo geweldig van gecharmeerd.

Maar deze neef heeft liever 1 apparaat, dan twee aparte boxjes.

Ik vraag me dus af of er ook een beetje goede ontvanger is die dat kan, of dat ik gewoon beter bijv. een VU+Zero kan adviseren en daar dan als plugin Xstreamity op installeren voor de iptv.
Hij hoeft geen 4k en 8k te kijken, gaat hem met name om bepaalde Duitse kanalen.
 
De nieuwe Rebox is misschien wel wat voor hem Android en 4K maar ondersteuning van de CD card is niet lang meer.
 
Thanks. Aparte bak en neef heeft wel nog een CD kaart, of gehad, weet niet meer zeker.
Zoals gezegd, hij hoeft geen 4K. En als er Android op zit moet het wel een beetje modern zijn en liefst upgradable.
Hier kan ik ook geen Openpli op zetten dus dat gaat hem toch niet worden.

Ik vond die Android in die satbakjes niet echt lekker stabiel. Vandaar dat ik me afvraag in welke gewone satelliet ontvanger waarop Openpli op kan die XStreamity plugin het mooist/snelst loopt.

Tenzij er iemand echt goede ervaringen heeft met een satelliet/android combi waar Openpli op kan.
 
Ik werk zelf met een Gigablue quad 4K met OpenPli om te streamen gebruik ik Multi-Stalker.
 
Dus ook gewoon een plugin. Ik denk dat dit wat hoog in de prijsklasse ligt voor hem.
Maar zal het hem voorleggen, kan ie zelf kijken. Thanks!
 
elke redelijke enigma2 ontvanger kan het.
gewoon de gewenste lijntjes (kanalen) uit de m3u file kopieren en de satfile
bewerken met dreamset en de lijntjes invoegen en retourneren naar de box.
De m3u lijst kun je openen met bijv. Rimassoft_m3u_Editor , lijntjes kopieren en plakken in dreamset.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een zgemma h7, en dan met de plugin iptv bouqet maker.
sat kabel en iptv in een
 
Ik heb de H9.2H SE van Zgemma. Aardige box, veelzijdig en voor die prijs is het prima.
 
mijn Gigablue trio UHD werkt ook goed op Kabel,Satelliet en IPTV
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan