Welke streamingsdiensten gebruiken jullie?

welke steamingsdiensten gebruiken jullie?

  • Netflix

    Stemmen: 10 83,3%
  • Amazon Prime

    Stemmen: 3 25,0%
  • Videoland

    Stemmen: 5 41,7%
  • Disney+

    Stemmen: 4 33,3%
  • HBO MAX

    Stemmen: 4 33,3%
  • Viaplay

    Stemmen: 3 25,0%
  • Andere streamingsdiensten

    Stemmen: 9 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
hier ook alle legaal.
Netflix
Discovery +
Hbo max
Disney + weg gedaan met al die diensten zie door de bomen het bos bijna niet meer.
 
@Peer
Nouwwwwww niet echt vind ik , kost 3.95 p/mnd maar voordeel is dat je alle bestellingen bij amazon onder de 20€ gratis bezorgd krijgt. Ik maak daar frequent gebruik van zeker 1 a 2 bestellingen per maand en bespaar 1€99 per berzorging , dus in principe is die prime bijna gratis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
IPTV pro, Videoland en Netflix.

B.
 
kost 3.95 p/mnd maar voordeel is dat je alle bestellingen bij amazon onder de 20€ gratis bezorgd krijgt
Vergelijkbaar met "select" van bol, maar dan goedkoper en met gratis streamingsdienst dus :sneaky:
 
Bol is 10€ per jaar

Amazon prime = 3.95/mnd =47.40/jaar.

Vandaag weer een bestellinkje geplaats 8€30 en wordt "gratis" bezorgd
 
Waarom zou je BOL prem. nemen alles wat ik bestel wordt gratis thuis bezorgd en meestal de volgende dag bezorgd.
 
Een van de voordelen van Bol is dat je ook nog dezelfde dag een select product bezorgd kunt krijgen.
Vorige week nog gebruik van gemaakt .
Trouwens niet alles heeft predikaat gratis bezorgd met name en bestelling onder de 20€
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je BOL prem. nemen alles wat ik bestel wordt gratis thuis bezorgd en meestal de volgende dag bezorgd.
Ik heb zelf (nog) geen premium. Wel eens aan zitten denken en gekeken op welke producten extra premium-korting zit.
Op Amazon heb ik nog nooit iets besteld. Zolang ik het op Bol kan vinden gun ik liever een Nederlands bedrijf het geld dan het wereldwijde Amazon. Jeff Bezos is naar mijn idee al rijk genoeg ;)

Om mijn iets of wat offtopic antwoord nog iets aan te vullen (en mocht er behoefte zijn aan een interessante discussie dan kan dit bericht eventueel worden afgesplitst): De redenen om wel of niet bij Amazon te kopen.
 
Om weer ontopic te antwoorden zal Amazon Prime, mits het aanbod van films en series aan mijn wensen voldoen, wel een reden kunnen zijn om Jeff Bezos toch weer een paar Euro's te gunnen. Principes vallen en staan met de hebberigheid van de mens :biggrin2:
 
Kijk, scheelt alweer een euro per maand. :)
Ik heb het zelf voor Prime, daarnaast heb ik wel vaker, ook voor m'n dochters wel eens iets besteld, gratis verzendkosten.
En dan is er nog Amazon gaming, krijg je gratis games, dus tja... die 3 euri per maand haal ik er wel uit.

Waarom wel of niet bestellen, ach, bij Bol kun je ook die vraag stellen als je de arbeidsomstandigheden daar kent. Net als Aliexpress. Dus ik hou me liever verre van dat soort gedachten. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan